ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:36

مجوز تاسیس دهیاری برای دو روستای مرزی بخش نوسود صادر شد

مجوز تاسیس دهیاری برای دو روستای مرزی بخش نوسود صادر شد

 به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود از صدور مجوز تاسیس دهیاری برای دو روستای مرزی کمینه و و بیدرواز در بخش نوسود شهرستان پاوه خبر داد. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با پیگیری های به عمل آمده در خصوص تشکیل شورای اسلامی روستاهای کیمنه و بیدرواز و بنا […]

 به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود از صدور مجوز تاسیس دهیاری برای دو روستای مرزی کمینه و و بیدرواز در بخش نوسود شهرستان پاوه خبر داد.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با پیگیری های به عمل آمده در خصوص تشکیل شورای اسلامی روستاهای کیمنه و بیدرواز و بنا به ضرورت و توجه به توسعه روستایی مجوز تاسیس دهیاری به روستاهای کمینه و بیدرواز داده شد.سعدی مصطفی زاده

 

وی گفت: صدور این مجوز و استقرار نهاد دهیاری در روستاهای کیمنه و بیدرواز منجر به تسریع در روند اجرای کارهای عمرانی و پیگیری مشکلات مردم  توسط دهیاری ها می شود.

 

بخشدار نوسود با بیان اینکه انتخاب دهیار از اختیارات شورای اسلامی روستا است، اظهار کرد: لازم است شورای اسلامی روستاهای مذکور در تعیین دهیار حتما به قوانین و احراز شرایط موجود از جمله سکونت دهیار در روستا توجه نمایند تا روند تایید گزینه پیشنهادی توسط مراجع ذی صلاح هرچه سریعتر انجام شود.

گفتنی است بخش مرزی نوسود از توابع شهرستان پاوه دارای دو شهر نوسود و نودشه و ۱۰ روستاست که بیش از هشت هزار نفر جمعیت دارد.