ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:14

اکران فیلم سینمایی”سد معبر”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم سینمایی”سد معبر”در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”سد معبر”از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:فیلمنامه”سد معبر”را سعید روستایی نوشته است که سال گذشته با ساخت فیلم”ابد و یک روز” تمامی جوایز جشنواره های معتبر داخلی را از آن خود کرده است.این با کارگردانی:محسن […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”سد معبر”از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:فیلمنامه”سد معبر”را سعید روستایی نوشته است که سال گذشته با ساخت فیلم”ابد و یک روز” تمامی جوایز جشنواره های معتبر داخلی را از آن خود کرده است.این با کارگردانی:محسن قرایی،نویسندگی:سعید روستایی و تهیه کنندگی، بهمن کامیار ساخته شده است.

وی افزود:فیلم سینمایی«سد معبر»دارای موضوعی اجتماعی است که فیلمبرداری آن به صورت کامل در تهران انجام شده. ولی به دلیل لوکیشن های زیاد و شلوغ در بازار و جنوب تهران،عوامل روزهای سختی را گذراندند.

توفیقی افزود:.سد معبر به عنوان دومین اثر بلند سینمایی محسن قرایی محسوب می شود،اولین فیلم او با نام خسته نباشید توانست توجه‌ها را به خود جلب کند.

مدیر سینما فرهنگ پاوه بازیگران این فیلم اجتماعی راحامد بهداد،باران کوثری،نادر فلاح،اکبر رحمتی، آوا شریفی،عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگارعابدی، علیرضا کمالی نژاد، گیتی قاسمی،حسام محمودی و با حضور محسن کیایی و بازیگر خردسال: رونیکا نعمت الله هستند که در آن هنرنمایی میکنند.

جوایز و نامزدها:-برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره پوسان کره جنوبی۲۰۱۷//-نامزد دریافت ۶ جایزه از جشنواره «گلدن گلوبال» مالزی//-برنده جایزه بهترین فیلم از ششمین جشنواره فیلم شهر//-برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن منتقدین سینما ۱۳۹۶//-نامزد دریافت بهترین فیلمنامه از جشواره فجر//-نامزد دریافت بهترین بازیگر مکمل مرد از جشواره فجر//-نامزد دریافت بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره فجر.

 

گفتنی است فیلم سینمایی”سد معبر” از روز شنبه ۱۶ الی لغایت ۲۹ دی ماه هر شب ساعت در ۲۰:۳۰ و در سانس عصر ۲۱ و ۲۸ دی ماه ساعت ۱۶ آماده اکران برای علاقه مندان به سینما است.