پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 21:44

امام جمعه پاوه :مسئولان باید به دردها برسند و جواب مردم را بدهند/ ایده پور:نباید با شعار های ساختار شکنانه اصل نظام و دستاوردهای آن را زیر سوال ببرند

امام جمعه پاوه :مسئولان باید به دردها برسند و جواب مردم را بدهند/ ایده پور:نباید با شعار های ساختار شکنانه اصل نظام و دستاوردهای آن را زیر سوال ببرند

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه گفت حضور در مراسم نهم دیماههم ادای دین است هم وظیفه ، و هم حمایت از امنیت کشور است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه  : مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز شنبه با حضور گسترده وحماسی قشرهای مختلف مردم ،علما وروحانیون،اصناف وبازاریان ومسئولان در مسجد شهدای شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه: امام جمعه پاوه گفت حضور در مراسم نهم دیماههم ادای دین است هم وظیفه ، و هم حمایت از امنیت کشور است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه  : مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه روز شنبه با حضور گسترده وحماسی قشرهای مختلف مردم ،علما وروحانیون،اصناف وبازاریان ومسئولان در مسجد شهدای شهرستان پاوه برگزارشد .ماموستا قادری

در این مراسم ماموستا ملا قادرقادری با اشاره به فتنه ۸۸ گفت بنده معتقدم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بیش از ۲۰۰ فتنه همانند ۸۸ در کشور ما در راستای مقابله ،تضعیف وبراندازی نظام اتفاق افتاده است ،ولی تمام این فتنه ها با لطف خداوند تبارک وتعالی،حکمت وهدایت رهبری وحضور مردم شریف در صحنه یکی پس از دیگری خنثی شده است .

امام جمعه پاوه دلیل نگرانی و ناراحتی از فتنه ۸۸ را اینگونه تشریح کرد که شعار وحرکت از بیت وخانه انقلاب ظهور وبروز کرد ومخالفت از داخل انقلاب انجام شد.

ماموستا قادری افزود: دلیل نگرانی و ناراحتی رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران از جریان و فتنه ۸۸  به خاطر این بود که دوستان انقلاب پایه گذار موضوع بودند که زمینه وبستر را برای حضور افرادی مهیا کردند تا شعارهای خلاف عقلانیت وساختار شکنانه سر دهند .ماموستا قادری

وی با اشاره به تجمعات غیر قانونی در بعضی از شهرها گفت: اگر بیان موضوع به جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی است ایرادی ندارد اینها بیانید با گرفتن مجوز قانونی مطالبات خود را از مسئولان بخواهند .

امام جمعه پاوه افزود: اما اگر معیشت را بهانه کرده اند و پشت پرده قضایای دیگری است لاجرم باید مسئولان هم به این قضایا جواب دهند.

وی افزود: ما نمیتوانیم بدون مقدمه تمام این افراد را آمریکایی و ضد انقلاب و .. بنامیم قطعا در میان آنها افراد دست نشانده هم هست ،لذا باید آسیب شناسی موضوع و چرایی آغاز این حرکات صورت گیرد .

ماموستا قادری افزود:مسؤلان عالی نظام ما میدانند که بعد از جنگ تحمیلی ،دیگر دشمنان جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند چون دیدند صدام با چه افتضاحی شکست خورد و اگر بخواهند عربستان را به میدان بکشند خوب میدانند که عربستان مرد این میدان نیست ولی با این حال نباید غافل باشیم چون با جنگ اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی که دشمنان علیه ما شروع کرده اند مواجه هستیم .ماموستا قادری

وی حرکات اخیر در کشور را خوراک خوبی برای رسانه های دشمن دانست و گفت آنها با بزرگ نمایی سعی در فرافکنی دارند که ما باید هوشیار باشیم.

امام جمعه پاوه افزود: در مقابل این چهار جنگ اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی هواپیما و سلاح نظامی کاربرد ندارد ،و آنچه کاربرد دارد حکمت است ،مدیریت درست،تواضع با مردم ،گفتمان با رقیب،اجرای عدالت بین مردم، توزیع ثروت بصورت عا دلانه واعتماد وصداقت با مردم محل است .

ماموستا قادری افزود : ما در غرب کشور و به عنوان مرزنشین مرز داریم در منطقه ما آثار تندروی مذهبی،تندروی ملی،اثرات تبلیغی احزاب مخالف نظام ،بیکاری جوانان، هجمه رسانه ها،هجمه فضای مجازی،ضعف برنامه های دولت و بالاتر از همه زلزله اخیر که مخفی کردن این مشکلات عقلایی نیست و باید هر یک از ما پزشک حاذقی باشیم و به رسالت خویش عمل کنیم ،دردها را تشخیص و به دنبال داروی آنها باشیم .

امام جمعه پاوه با بیان اینکه حرکتهای اعتراض آمیز از مشهد مقدس شروع شده است و از کردستان نبوده که بگویند اینها تحت تأثیر فلان جا بوده افزود: باید مسئولان آسیب شناسی کرده و ببینند این حرکات از ناحیه چه کسانی است.

 

وی افزود: ببینند اگر جناحی از ایران این کار را شروع کرده به خاطر اینکه رئیس جمهور را تضعیف کنند ، اشتباه کردند و اگر نه خود جوش بوده و آمدند حرف و مطالباتشان از دو موضوع خارج نیست یا منطقی است یا غیر منطقی ،اگر منطقی است خوب جواب آنها را بدهند و اگر منطقی نیست همین مردم همچون نهم دی سال ۸۸ جواب آنها را خواهند داد .

 

امام جمعه پاوه افزود: با این وجود مسئولان باید به دردها برسند و جواب مردم را بدهند .

در ابتدای این مراسم فرماندار پاوه حماسه نهم دیماه را نماد وحدت وبصیرت ملت با رهبری عنوان کرد و گفت: در این ایام که دشمن در صدد بود بر موجی سوار شود و نظامی را در دنیا ناکارآمد جلوه دهد در این آزمون سخت ومیدان عمل درایت،تدبیر وحکمت رهبری تمامی این اتفاقات،توطئه وترفنده ونفوذهای دشمن را به کانون وحدت وهمدلی ملت ورهبری وبقا واستمرار نظام مبدل کرد.

ایده پور افزود: ما امروز همه با هم و در کنار هم جمع شده ایم تا این اتفاق میمون ومبارک را ارج بنهیم.

وی با اشاره به تجمعات غیر قانونی چند روز اخیر در نقاطی از کشور گفت شاهد شعارهای ساختار شکنانه بودیم در بستربعضی خیابانها عده ای حاضر میشوند و بخاطر انتقاد به قولی و یا رسیدن به خواسته هایشان به قولی شعارهایی را علیه نظام و خاصه دولت و بخصوص شخص آقای رئیس جمهور سر میدهند.

فرماندار پاوه گفت: فراتر از این در ادامه شعارها از دولت هم عبور کرده و سیاستهای نظام در بخش خارجی را هم زیر سوال میبرند به بهانه گرانی و بیکاری و موضوعات دیگری که همه میدانیم .

فرماندار پاوه افزود: بیش از دو دهه است که تمام دولتهای ایران درگیر موضوع بیکاری هستند و بیکاری و اشتغال یکی از موضوعات غیر قابل انکار نظام جمهوری اسلامی است و امروز دولت با این موضوع به درستی درگیر است و یکی از مشکلات حاد ملت ما هم همین است .


وی افزود: نباید با شعار های ساختار شکنانه اصل نظام و دستاوردهای آن را زیر سوال ببرند، باید بدانند که دود این حرکت به چشم همه خواهد رفت .

ایده پور گفت: امروز مهمترین نیاز کشور برای رفع مشکلات و نیازمندیهای مردم و کشور وحدت وهمدلی است .

در این مراسم حجت الاسلام حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصاالرسول(ص) نیز پیرامون اهمیت و تدثیر گزاری حماسه نهم دیماه در حفظ،تقویت و بقای نظام و وحدت و همدلی ملت و میثاق مجدد ملت با رهبری مطالب ارزنده ای بیان کرد .

وی این حضور گسترده مردم پاوه را در مراسم گرامیداشت نهم دیماه لبیک به رهبری وتجدید بیعت با رهبری وآرمانهای نظام دانست .

حجت الاسلام حیدری فتنه ۸۸ را یک سناریو طراحی شده بیرونی عنوان کرد وگفت بیرونی به این معنی که بخشی از آن توسط دوستان انقلاب وبخشی توسط بیگانگان با استفاده از دوستان انقلاب انجام شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول(ص) دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی را به دلیل ماهیت اسلامی انقلاب دانست و گفت بر همین اساس دشمنان هموراه در صدد دور کردن مردم ما از اسلام بوده وهستند .

وی گفت: آنان برای این کار از ابزار های مختلف ومتعددی همچون تقلب در انتخابات،گرانی،بیکاری و …. بهره گرفته ودر صدد دور کردن مردم از انقلاب وارزشها بوده اند
حجت الاسلام حیدری افزود یکی از توطئه های آنها فتنه ۸۸ بود برای تغییر در ارکان حکومتبود .

وی افزود: تحریک اقوام ومذاهب وایجاد ناامنی با تجمع واشوب های خیابانی از دیگر ترفند های دشمنان برای براندازی نظام است.

 

وی با توصیه همه به وحدت و همدلی گفت وحدت نیاز امروز،فردا و همه دوران ماست برای موفقیت واعتلای ایران و اسلام .

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد .

خبرنگار: محمد هادی زامیاد

ماموستا قادری ماموستا قادری ماموستا قادری