پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:37

دستگیری یک فروشنده و پلمپ دو مکان توزیع مواد مخدر در شهرستان پاوه

دستگیری یک فروشنده و پلمپ دو مکان توزیع مواد مخدر در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از پلمپ دو مکان توزیع مواد مخدر و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر با تلاشهای نیروی انتظامی شهرستان پاوه خبر داد. مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر درسطح شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از پلمپ دو مکان توزیع مواد مخدر و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر با تلاشهای نیروی انتظامی شهرستان پاوه خبر داد.

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت ؛ در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر درسطح شهرستان پاوه ، روز گذشته با دستور قضایی ۲مکان از محل های توزیع مواد مخدر در روستاهای نوریاب و وراء پلمپ گردید .

 

وی افزود: در راستای مقابله با فروشندگان مواد مخدر درسطح شهرستان، روز گذشته با تلاش فراوان و اقدامات دایره مبارزه با مواد مخدر،اطلاعات کلانتری پاوه،و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان،یکی از فروشندگان مواد مخدر با که مقادیری مواد مخدر از جمله ۶۶گرم هرویین و ۳۸گرم شیشه دستگیر شد. و بنا به دستور قضایی متعاقبا منازل وی در روستای نوریاب و وراء پلمپ شد.

 

الماسی گفت: ضمن پلمپ این مکانها همراه با صدور کیفر خواست درخواست ضبط اماکن موصوف وفق ماده ۱۳از قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر از دادگاه انقلاب خواهد شد.

 

دادستان پاوه با بیان اینکه اقدام جامع و کامل در راستای مبارزه با موادمخدر درسطح شهرستان درآینده نزدیک انجام خواهد شد گفت : با توجه به برنامه ریزی انجام شده و اقدامات جامع و کامل اطلاعاتی،کلیه فروشندگان مواد مخدر در شهرستان شناسایی شده اند و در کمتر از بیست روز آتی شهرستان پاوه با استفاده کامل از ظرفیت های قانونی ،قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و توانمندی نیروی انتظامی شهرستان،از لوث وجود فروشندگان موادمخدر پاک خواهدشد.

مسلم الماسی در پایان  ضمن تقدیر مجدد از زحمات نیروی انتظامی شهرستان پاوه،خاصه عوامل کلانتری و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سودا گران مرگ با پلیس و دستگاه قضایی همکاری و همراهی نمایند.

 

گفتگو : فرهاد صالحی

 

3 پاسخ برای “دستگیری یک فروشنده و پلمپ دو مکان توزیع مواد مخدر در شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ دی 10, 1396 گفت:

    واقعا که شهر پاوه وایران چهار تا مسئول خوب مثل اقای الماسی روداشت الان وضع همه چی خیلی بهتر بود .واقعا دلسوز جامعه وشهر هستن .

  • ناشناس در تاریخ دی 9, 1396 گفت:

    آدرس هاش و عواملشو نمیخواین بگین ..؟؟

  • فرهنگی در تاریخ دی 8, 1396 گفت:

    با سلام و درود به کسانی که بدون هیچ گونه چشمداشتی و اغماضی وظیفه خود و یا فراتر از آن را انجام می دهند خداوند یار ویاورتان باد به امید روزی که شهر و کشورمان از این بلای خانمانسوز عاری و پاک شود