چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:15

شهردار روانسر: رسالت شهرداری رشد همه جانبه شهر است/ عکس

شهردار روانسر: رسالت شهرداری رشد همه جانبه شهر است/ عکس

به گزارش سلام پاوه : جمال ابراهیمی شهردار تازه معرفی شده ی شهر روانسر در اولین گفت و گوی ویژه خود با خبرنگار سراب روانسر برخی از شاخصه های و برنامه های مد نظر برای این شهر را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمال ابراهیمی در ابتدا ضمن معرفی شهر روانسر عنوان […]

به گزارش سلام پاوه : جمال ابراهیمی شهردار تازه معرفی شده ی شهر روانسر در اولین گفت و گوی ویژه خود با خبرنگار سراب روانسر برخی از شاخصه های و برنامه های مد نظر برای این شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمال ابراهیمی در ابتدا ضمن معرفی شهر روانسر عنوان کرد: شهر روانسر یکی از شهرهای استان کرمانشاه می باشد که در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است و به علت داشتن آب و هوای نسبتاً سرد و مرطوب و نزولات جوی مناسب و موقعیت خاص گردشگری مانند سراب زیبای روانسر همواره مورد توجه مسافران گردشگران است که توجه خاص به شهر و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت آن از اهداف و برنامه های ما در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت است.

جمال ابراهیمی

وی افزود: توسعه فرهنگ شهرنشینی و مشارکت مردم در اداره شهر از ساختارهای زیربنای توسعه است که باید به این مهم توجه شود.

ابراهیمی تصریح داشت: شهرداری روانسر با  استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه واحدهای وابسته به خود، درصدد است نسبت به طراحی و اصلاح معابر، توسعه پارک ها، زیباسازی فضای عمومی شهر، مبلمان شهری و … در دستور کار توسعه قرار دهد.

جمال ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه توسعه منابع درآمدی شهرداری، رفع سد معبر های موجود و انضباط مالی و اداری و … زمینه ی آرامش و رفاه نسبی عموم شهروندان را فراهم می سازد افزود: رسالت شهرداری، رشد همه جانبه شهر می باشد که با همت و تلاش مستمر میسور می گردد.

وی با بیان اینکه شهرداری سرمایه مردم است اظهار نمود: شهروندان هرچه بیشتر خود را در آن [شهرداری] سهیم بدانند، شهرداری به موفقیت بیشتری  نائل خواهد آمد.

شهردار تازه معرفی شده ی شهر روانسر گفت: امیدواریم با خلق نوآوری در خدمات بهتر و با توکل به خدا و بهره‌مندی از  مشارکت مردم وظیفه خود را در جهت توسعه و آبادانی شهر ایفا نمایم.

وی با اشاره به اینکه برنامه هایی در جهت تحول آفرینی و زیباسازی روانسر مد نظر دارد اظهار داشت: سراب روانسر بزرگترین نعمت خدا برای این شهر می باشد که با ورود بخش خصوصی می توان پتانسیل های موجود را تقویت نمود.

شهردار شهر روانسر بخش دیگری از برنامه های مدنظر را منوط به وضعیت تردد و ترافیک شهر دانست و افزود: در آینده ی نزدیک محدوده ترافیکی در قسمت اصلی خیابان اعمال خواهد شد و به نحوی که از تمام ظرفیت شهر استفاده شود.

ابراهیمی در ادامه ضمن فراخوان مقاله برای همایش شهر، شهرداری و شهروند به برخی از برنامه های درازمدت این اداره اشاره نمود.

وی افزود:در دراز مدت ورودی شهر تا  سراب جابری، بصورت بلوار در خواهد آمد و جاده کنار گذر نیز ساماندهی خواهد شد.

ابراهیمی همچنین برخی از برنامه های انجام شده طی یک ماه اخیر را برشمرد و افزود: طی مدت مذکور، حقوق معوق دو ماه کارگران و کارمندان پرداخت شد، نسبت اصلاح و لکه گیری معابر اصلی، فرعی و کوچه های سطح شهر اقدام شد، نسبت به رفع آبگرفتگی معابر در محله های شهر و اصلاح شبکه های روشنایی و معابر عمومی اقدامات مؤثری صورت گرفت، که می توان به این موارد ساماندهی وضعیت میوه فروش های شهر را نیز اضافه نمود.

وی درخصوص بدهی شهرداری شهر روانسر به خبرنگار سراب روانسر گفت: چهار میلیارد و دویست میلیون تومان رقم این بدهی می باشد که قطعأ این موضوع نمی تواند خللی را در راستای انجام اهداف ما صورت دهد.

ابراهیمی در پایان توسعه و مشارکت مردمی را یکی از اهداف مدیریت شهری دانست  و افزود: شهرداری و مشارکت شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری (زیبایی، سلامت، آسایش و امنیت) می باشد اظهار داشت: این دو موضوع در توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی در شهرها جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند.

 

شهردار روانسر در این مدت کوتاه همچنین در نشست های متعدد با مسئولان شهرستان روانسر شرایط لازم را برای توسعه شهری این شهر زیبا بررسی کرده است وی با بیان اینکه تمام جوانب برای توسعه شهری روانسر در نظر گرفته می شود همراهی و همکاری تمامی مردم و مسئولان را خواستار شد.

تصاویر تکمیلی

 

 

نشستهای متعدد شهردار روانسر با مسئولان این شهرستان

 

 

تقدیر از جمال ابراهیمی توسط اهالی شهرک ویس القرن روانسر و بازتاب رسانه ای مصاحبه وی

 

ملاقات با ماموستا غفوری امام جمعه روانسر که مدتی است در بستر بیماری می باشد

 

آغاز و گوشه ای از فعالیتهای عمرانی شهرداری روانسر