ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 07:33

تئاتر خیابانی”ما به اعتیاد نه می گوییم”در پاوه اجرا شد/گزارش تصویری

تئاتر خیابانی”ما به اعتیاد نه می گوییم”در پاوه اجرا شد/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:به همت جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)تئاتر خیابانی ما به اعتیاد نه می گوییم”با همکاری انجمن نمایش و با حضور فرماندار شهرستان پاوه ، مسئولین و مردم در بلوار جانبازان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه در سخنانی افزود:اعتیاد یکی از مخرب ترین […]

به گزارش سلام پاوه:به همت جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)تئاتر خیابانی ما به اعتیاد نه می گوییم”با همکاری انجمن نمایش و با حضور فرماندار شهرستان پاوه ، مسئولین و مردم در بلوار جانبازان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه در سخنانی افزود:اعتیاد یکی از مخرب ترین آسیب های اجتماعی است چرا که امروزه چهار چرخ اقتصاد دنیا بر روی چرخهای طلا،نفت، اسلحه و مواد مخدر می چرخد و حتی سود مواد مخدر بیشتر از سود اسلحه و نفت می باشد.پس کسانی که در این مسیر درامد کسب میکنند به راحتی دست از کار برنمی دارند و همواره در کمین آینده داران مملکت ما جبهه میگیرند که آنها را غافل کنند.

 

سعدی سپنجی افزود:هرسال ششصد هزار نفر بر اثر استعمال سیگار از بین می روند که ۹۰ درصد سرطان ریه علت اصلی ان سبگار است.۹۰ درصد افرادی که مواد صنعتی مخدر را مصرف می کنند قبل از ۲۰ سالگی سیگار رو تجربه کرده اند.

 

وی ادامه داد:امروز ما تلاش می کنیم که آموزش نه گفتن را به بچه هایمان آموزش دهیم و در این زمینه فرهنگ سازی نماییم،فرزند پروری را یاد بگیریم و مهارتهای زندگی را به آنها اموزش دهیم و سعی کنیم به عنوان یه شهروند بی تفاوت نسبت به همشهریانمان نباشیم.

 

در ادامه گروه تئاتر انجمن نمایش شهرستان پاوه به نویسندگی و کارگردانی خانم نرمین گیوه چی تئاتری با موضوع”ما به اعتیاد نه می گوییم” در جهت آگاهی و فرهنگ سازی فرزندان این دیار به صورت زیبایی برگزار شد.

 همچنین در این برنامه با ابتکار جالب انجمن زیانه وه تریبون آزاد با موضوع پیشگیری از اعتیاد برپا شد که برخی از افراد حاضر در برنامه به ارائه اظهارات و دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

 

گزارش و عکس :صهیب زربان