پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:44

کارگروه آرد و نان در شهرستان پاوه برگزار شد

کارگروه آرد و نان در شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : کارگروه آرد و نان پاوه با تصویت چند مصوبه صبح امروز در محل فرمانداری پاوه به ریاست سید نجیب میرانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست موضوعاتی از جمله کیفیت نان ، درخواست برای تاسیس نانوایی ، کیفیت آرد نانوایی ها ، بهداشت و سلامت […]

به گزارش سلام پاوه : کارگروه آرد و نان پاوه با تصویت چند مصوبه صبح امروز در محل فرمانداری پاوه به ریاست سید نجیب میرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست موضوعاتی از جمله کیفیت نان ، درخواست برای تاسیس نانوایی ، کیفیت آرد نانوایی ها ، بهداشت و سلامت و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرماندار پاوه در این نشست با تاکید بر توجه به حقوق اصناف و رضایت مردم گفت : نظارت بر نانوایی ها ، بهداشت و توجه به میزان رضایتمندی مردم و همچنین حقوق صنفی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سید نجیب میرانی تشویق و تنبیه را اهرمی برای بالا بردن کیفیت نان دانست و افزود: با بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها ،کیفیت نان و ارائه آن ، کیفیت آرد و بهداشت و همچنین رضایتمندی شهروندان از یک واحد خبازی باید مورد توجه قرار گیرید و اگر واحدی از خبازی های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.

 

وی ارائه نان با کیفیت و بهداشتی را حق مردم دانست و گفت : با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است قطعا کیفیت آن و بهداشتی بودن مراکز ارائه نان بسیار حائز اهمیت است که مسئولان مربوطه و شهروندان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه نیز در این نشست مشکلات صنف خبازان و درخواستهای مربوطه به تاسیس نانوایی و … ارائه و مورد بررسی قرار داد.

 

شاهرخ دولتخواه با بیان اینکه نظارت مداوم بر نانوایی های شهرستان صورت میگیرد گفت : قطعا توجه به مشکلات صنف نانوایان نیز بررسی می شود.