پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:02

اتمام اجرای شبکه گاز رسانی در داخل شهر باینگان /نصب۹۰ علمک گاز در روستای ساتیاری

اتمام اجرای شبکه گاز رسانی در داخل شهر باینگان /نصب۹۰ علمک گاز در روستای ساتیاری

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان آخرین وضعیت پروژه گاز رسانی در این بخش را در گفتگو با سلام پاوه تشریح کرد. اردلان حاتمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خط انتقال گاز رسانی به شهر باینگان به طول یازده کیلومتر با هزینه ۱۱۰میلیارد ریال به اتمام رسید و عملیات اجرای شبکه در […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار باینگان آخرین وضعیت پروژه گاز رسانی در این بخش را در گفتگو با سلام پاوه تشریح کرد.

اردلان حاتمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خط انتقال گاز رسانی به شهر باینگان به طول یازده کیلومتر با هزینه ۱۱۰میلیارد ریال به اتمام رسید و عملیات اجرای شبکه در داخل شهر باینگان نیز به پایان رسیده است.اردلان حاتمی

وی افزود : اجرای شبکه گازرسانی در داخل شهر باینگان به طول ۹ هزار و پانصد متر بجز در دو معبر که دارای شرایط خاص و نیاز به مصالح ویژه دارد به اتمام رسیده است.

 

بخشدار باینگان با اشاره به نصب ۲۰۰ علمک گاز تا به امروز در سطح شهر باینگان گفت : از مجموع ۴۲۰ علمک پیش بینی شده برای نصب در باینگان تعداد ۲۰۰ علمک نصب شده است که با نصب ۱۰۰ علمک دیگر کل نیاز شهروندان برطرف می شود.

حاتمی همچنین گفت : ترمیم معابر در دستور کار قرار دارد و بعد از عملیات علمک گزاری  آغاز می شود.

 

بخشدار باینگان همچنین در خصوص لوله کشی گاز به روستای ساتیاری گفت : عملیات شبکه گزاری گاز در این روستا به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است .

 

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد کار علمک گازی در داخل این روستا انجام شده است افزود: از مجموع ۱۵۰  علمک پیش بینی شده برای نصب در این روستا ۹۰ علمک نصب شده است.

 

حاتمی گفت : پیش بینی می شود تا دو هفته دیگر عملیات تزریق گاز در این روستا صورت گیرد.

 

گفتنی است بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه داری جمعیتی بیش از ده هزار نفر می باشد.

گفتگو : فرهاد صالحی