پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:04

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان پاوه برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت از امروز تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی خصوصی همانند مراکز دولتی باید دفترچه بیمه سلامت را بپذیرند به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دکتر مرادی روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل ومشکلات حوزه سلامت شهرستان پاوه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد افزود حدود یک ماه […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت از امروز تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی خصوصی همانند مراکز دولتی باید دفترچه بیمه سلامت را بپذیرند
به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دکتر مرادی روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل ومشکلات حوزه سلامت شهرستان پاوه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد افزود حدود یک ماه پیش تصمیمی مبنی بر عدم تقبل هزینه دفترچه بیمه سلامت در مراکز خصوصی اتخاذ گردید که امروز این تصمیم لغو گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه افزود: بعد از وقوع زلزله اخیر استان کرمانشاه و با مساعدت وزیر بهداشت ودرمان مقرر گردیداز امروز تا اطلاع ثانوی تمامی مراکز بهداشتی ودرمانی خصوصی همانند مراکز دولتی هزینه دفترچه بیمه سلامت را تقبل کنند .

وی افزود: در این نشست تصمیم گیریهای خوبی در خصوص تسریع در روند ساخت بیمارستان جدید پاوه وطرحهای عمرانی بخش سلامت در این شهرستان گفت تصمیماتی خوبی در نشست امروز اتخاذ گردید.

دکتر مرادی در خصوص تأخیر زیاد در بهره برداری از بیمارستان جدید پاوه گفت مجری طرح مسکن و شهرسازی است و تأخیر بر میگردد به این سازمان و ما با جدیدت واز طریق استاندار محرتم پیگیر هستیم تا هر چه سریعتر بتوانیم ساختمان را تکمیل سده تحویل بگیریم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد بیش از ۶۰ درصد تجیهیزات بیمارستان با بیش از ۱۱۰ میلیاردریال خریداری شده در انبار دانشگاه موجود است و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هم از محل طرح توسعه سلامت در حال خرید است .

وی افزود حتی مناقصات تأسیسات و آشبزخانه این بیمارستان در حال انجام است و فقط منتظر تحویل ساختمان از سوی مسکن وشهرسازی هستیم .

فرماندارشهرستان پاوه از طرح عدم توجه به دفترچه بیمه سلامت در مراکز خصوصی انتقاد کرد و گفت بیشترین افراد تحت پوشش بیمه سلامت روستائیان هستند که با این طرح برای پردخت هزینه های درمانی تحت فشار قرار گرفته اند.

ایده پور همچنین ازتعلل و تاخیر بیش از حد در اجرا و اتمام طرحهای بهداشت درمان در این شهرستان انتقاد کرد وگفت برای تسریع در انجام این طرحها نیاز به پیگیری وتلاش مضاعف از سوی دانشگاه علوم پزشکی است .

وی همچنین از عدم موفقیت طرح سلامت الکترونیک (برکت تل) انتقاد کرد وگفت علی رغم زحمات بسیار برکت تل طی چند سال اخیر در شهرستان اما نتیجه ای عاید مردم نگردید .

فرماندار پاوه اظهار امیدواری کرد: با پیگری وتلاش دست اندرکاران این طرح به نتیجه وموفقیت لازم که همانا خدمت به مردم است برسد .

ایده پور افزود: در این نشست موانع زیادی از جمله مشکلات مربوط به ساخت مراکز بهداشتی درمانی وخانه های بهداشت روستایی برداشته شد .

در این نشست صبور حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و مشکلات این حوزه را تشریح کرد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد.

 

3 پاسخ برای “نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان پاوه برگزار شد

  • یک بیمار در تاریخ دی 3, 1396 گفت:

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی چرا سری به مطب پزشکان در کرمانشاه نمی زنید برخی از پزشکان در یک نوبت کاری تا ۱۵۰ بیمار را ویزیت می کنند گاهی حتی یک کلمه حرف هم با بیمار نمی زنند فقط پول را می گیرند و چند کلمه می نویسند یا می گویند بعد از یک ماه باز هم مراجعه کن یا هیچ آخر پنج تا پنج تا بیمار وارد مطب پزشک شدن چه معنی دارد جناب رئیس این مردم که به شماها مراجعه می کنند انسان هستند چرا با آنها اینگونه رفتار می کنید اینان ولی نعمتان شما هستند به همکارانت بگو حد اقل جواب سلام بیمار را بدهند

  • تخصص در تاریخ دی 3, 1396 گفت:

    صاحب نظران در رابطه با این جلسه نظرات خود را در خصوص مشکلات شبکه بهداشت ارسال فر مایند اگر دلسوز هستند واز کسی باکی نداشته باشند

  • ناشناس در تاریخ دی 3, 1396 گفت:

    اول پرسنل برخوردشون درست بشه بعد کار خدا وکیل بیمارستان پاوه نبودنش بهتر از بودنشه فقط دکتر فتاحی روداریم خدا کنه اونم نبرن کاشکی هر روز بازدید بود