ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:04

۲۸ هزار نفر در شهرستان پاوه مشمول استهمال وام خواهند شد

۲۸ هزار نفر در شهرستان پاوه مشمول استهمال وام خواهند شد

به گزارش سلام پاوه : آخرین نشست شورای هماهنگی بانکهای شهرستان پاوه به منظور تعیین تکلیف استمهال وام های مردم این شهرستان برگزارشد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه با قدردانی از همکاری و تعامل بانکها با مردم و عدم برداشت اقساط وام آنها خواستار تداوم این همکاری […]

به گزارش سلام پاوه : آخرین نشست شورای هماهنگی بانکهای شهرستان پاوه به منظور تعیین تکلیف استمهال وام های مردم این شهرستان برگزارشد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه با قدردانی از همکاری و تعامل بانکها با مردم و عدم برداشت اقساط وام آنها خواستار تداوم این همکاری و تعامل تا اعلام دستورالعمل اجرایی استمهال شد .

ایده پور میزان وامهای پرداختی بانکهای شهرستان پاوه به مردم را که مشمول استمهال خواهند شد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای ۲۸ هزار نفر عنوان کرد .

 

فرماندار پاوه در این نشست از سایتها و صاحبان کانالهای تلگرامی خواست با انتشار اخبارو اطلاعات نادرست و غیر واقعی با احساسات مردم بازی نکنند .

وی از همکاری و همراهی بانکهای شهرستان در انجام مقدمات استمهال وام ها قدردانی کرد و گفت تا به امروز هیچ مسئول یا رئیس بانکی با استمهال وام مخالف نبوده است و ما تمامی اقدامات لازم را برای استمهال وام مردم در شهرستان پاوه بطور کامل انجام داده ایم و منتظر دستورالعمل اجرایی هستیم.

گفتنی است شهرستان پاوه جزء مناطق زلزله زده می باشد و با ابلاغ دستورالعمل اجرایی به بانکها استمهال وام شامل تمام مردم شهرستان پاوه خواهد شد.

 

 

4 پاسخ برای “۲۸ هزار نفر در شهرستان پاوه مشمول استهمال وام خواهند شد

  • شهروند در تاریخ دی 6, 1396 گفت:

    *بانک قرض الحسنه رسالت*
    ستاد
    برداشت از
    مبلغ: ۴,۵۱۲,۲۴۷ ریال
    ۹۶/۰۹/۳۰_۲۰:۰۷
    موجودی: ۳۲,۷۵۳ ریال

  • مراد در تاریخ دی 4, 1396 گفت:

    باسلام وخسته نباشید لطفا بفرمایید بانکهای که شامل استمهال میشوند کدامند واسامی آنها را اطلاع رسانی کنید مهر اقتصاد زیر بار نمی رود

  • جانم فدات فرماندار در تاریخ دی 3, 1396 گفت:

    خوا ام کرو قروان اه دمیته اقای فرماندار

  • ناشناس در تاریخ دی 3, 1396 گفت:

    سلام متاسفانه بانک رسالت در برداشت اقساط درنگ نمی کنن