ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:07

از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس منطقه نوسود تجلیل شد/عکس

از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس منطقه نوسود تجلیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس منطقه نوسود با همکاری دفتر امام جمعه شهر نودشه،روحانیون،شورای اسلامی، مسئولین ادارات ،مدیران،پیشکسوتان تعلیم و تربیت ،دانش آموزان و خانواده های آنان در سالن ارشاد اسلامی نودشه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه در ابتدای مراسم تجلیل از دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس منطقه نوسود با همکاری دفتر امام جمعه شهر نودشه،روحانیون،شورای اسلامی، مسئولین ادارات ،مدیران،پیشکسوتان تعلیم و تربیت ،دانش آموزان و خانواده های آنان در سالن ارشاد اسلامی نودشه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه در ابتدای مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس را با حضور خانواده های آنان و مسئولین امری مبارک و میمون در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس و جامعه دانست.

حاج ماموستا مبارکشاهی ضمن ابراز خرسندی،برگزاری اینگونه مراسمات ارزشمند را به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر دانش آموزان و خانواده های محترم آنان به مشارکت هر چه بیشتر در برنامه های دینی در سطح جامعه ضروری برشمرد و از اقدامات آموزش و پرورش در این راستا تشکر کرد.

امام جمعه نودشه با اشاره به تحدی و مبارزه طلبی قرآن،بیان داشت.دشمنان دین بعد از نزول قرآن تا به امروز علیرغم تلاش و برنامه ریزی به عناوین مختلف،الحمد الله تاکنون موفق نشده اند خدشه ای به قرآن وارد نمایند و یا ذره ای از محبت به قرآن را از دل مسلمانان بکاهند.

ماموستا مبارکشاهی در ادامه هدف از بعثت پیامبران را هدایت انسان و رساندن او را به کمال واقعی دانست تا بشر بتواند در مسیر خالق خود به درستی حرکت کند .

وی با اشاره به پاداش نیکوکاران و نعمت های بهشتی لحظه ملاقات با خالق هستی را برای پرهیزکاران بزرگ ترین نعمت بهشتی و لازمه ملاقات خداوند متعال را در آن روز پیروی از احکام و دستورات قرآنی بیان نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در سخنانی دانش آموزان برتر قرآنی مدارس را سرمایه ای ارزشمند برای جامعه اسلامی و خانواده های آنان دانست که در ابتدای زندگی،اخلاق،رفتار،قلب و زبان خود را با نور قرآن منور و مزین نموده اند.

منصور وهابی ضمن تقدیر از خانواده های آنان که توانسته اند در دنیای پر زرق و برق و حرفه ایی امروزی نسبت به تربیت قرآنی فرزندانشان،اهتمام لازم را داشته اند،برگزاری محافل قرآنی را بخاطر ایجاد هر چه بیشتر حب و عشق به معجزه رسول الله را ضروری بر شمرد و تنها راه رسیدن به خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت را تمسک به قرآن و سیره پیامبر اعظم عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در بخش دیگری از سخنان خود رسیدن به زندگی حقیقی و حیات طیبه را در پرتو علم و آشنایی با قرآن و تبعیت وپیروی از دستورات و فرامین قرآنی میسر دانست و در ادامه درد کفر،نفاق،ضلالت و گمراهی را از درد های مزمن جوامع امروزی برشمرد و انس و الفت با قرآن را درمان و داروی این بیماری دانست که به وسیله آن می توان به آسایش و آرامش درونی دست یافت.

ماموستا ملاحسین محمدی مدرس مدرسه علوم دینی نودشه نیز در سخنانی به تأثیر قرآن در زندگی آدمی، علت نزول تدریجی قرآن،احکام اعتقادی در قرآن مطالبی را بیان نمود و در پایان از دانش آموزان به نحو مطلوب تجلیل شد.

در ادامه پس از اجرای برنامه های مولودی خوانی توسط گروه مولودی خوانی نودشه و طلاب مدرسه علوم دینی علامه ماموستا نودشه،اجرای سرودهای زیبا و دکلمه و قرائت مقاله توسط دانش آموزان دبستان سمیه و متوسطه شهید حاجی برنامه به پایان رسید.