پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:11

مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

مانور امداد و نجات جاده ای در شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت مانور امداد و نجات جاده ای با هدف آمادگی هر چه بیشتر دستگاههای امدادی وخدماتی در محورهای این شهرستان برگزارشد .  ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: این مانور جاده ای با هدف آمادگی بیشتر […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت مانور امداد و نجات جاده ای با هدف آمادگی هر چه بیشتر دستگاههای امدادی وخدماتی در محورهای این شهرستان برگزارشد .

 ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: این مانور جاده ای با هدف آمادگی بیشتر و بهبود کیفی عملیات امدادرسانی و با حضور معاون فرماندار و دبیر ستاد بحران شهرستان پاوه،هلال احمر، پلیس انتظامی، پلیس راه، اورژانس، فوریتهای پزشکی و آتش نشانی بانی وره در منطقه سریاس، محور پاوه –روانسر برگزار شد.

وی افزود: مانور امداد و نجات جاده ای با اعلام یک فقره تصادف فرضی منجر به آتش سوزی و انسداد جاده به پلیس اعلام شد که با حضور فوری پلیس انتظامی در صحنه حادثه همراه بود .

شهریاری افزود: پس از استقرار به موقع نیروهای پلیس ، به ترتیب پلیس راه، اکیپ هلال احمر ، اورژانس و فوریتهای پزشکی در محل حاضر شدند .

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان پاوه افزود: در این مانور که با موفقیت انجام شد با رژه نمادین خودرویی ماشین آلات عوامل مدیریت بحران شهرستان پاوه اتمام یافت.