پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:16

۶۱ طرح و پروژه در بخش مرزی نوسود در حال اجراست/ افتتاح فضای ورزشی روباز در روستای نروی

۶۱ طرح و پروژه در بخش مرزی نوسود در حال اجراست/ افتتاح فضای ورزشی روباز در روستای نروی

به گزارش سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه در جلسه شورای اداری این بخش گفت هم اکنون ۶۱ طرح وپروژه عمرانی،خدماتی،تولیدی،کشاورزی و ورزشی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا می باشند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ایده پور در خصوص گازرسانی به شهر نوسود افزود عملیات ایجاد شبکه داخلی این شهربا ۹۵ درصد […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه در جلسه شورای اداری این بخش گفت هم اکنون ۶۱ طرح وپروژه عمرانی،خدماتی،تولیدی،کشاورزی و ورزشی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا می باشند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ایده پور در خصوص گازرسانی به شهر نوسود افزود عملیات ایجاد شبکه داخلی این شهربا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا و اتمام است .

اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهر نوسود،پرداخت خسارت ترمیم حفاریهای سطح شهر توسط شرکت گاز، پیگیری آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز بهداشتی درمانی شهرنوسود از مصوبات این جلسه بود .

 

افتتاح فضای ورزشی در روستای نروی

به گزارش سلام پاوه : با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پاوه و بخش نوسود فضای ورزشی روباز روستای نروی از توابع بخش نوسود افتتاح وبه بهره برداری رسید .

بخشدار نوسود به هنگام افتتاح این فضای ورزشی گفت این فضا در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث شده است که برای احداث آن یک میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری وکمکهای مردمی هزینه شده است .

سعدی مصطفی زاده افزود این زمین چند منظوره بوده برای ورزشهای فوتبال،والیبال،هندبال و … مورد استفاده قرار میگیرد .

روستای نروی با ۱۳۷ خانوار از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه است .

 

افتتاح سالن ورزشی نوسود