ج 31 فروردین 1403 ساعت 07:21

نشست مردم روستای مرزی دزآور با فرماندار پاوه برگزار شد/ عکس

نشست مردم روستای مرزی دزآور با فرماندار پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در قالب هئیتی همراه با حضور در مسجد روستای مرزی دزآور به بررسی مشکلات و درخواستهای مردم این روستا پرداخت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه به همراه بخشدارنوسود و جمعی از مسئولین اداری شهرستان عصر روز سه شنبه در مسجد روستای دزاور  […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در قالب هئیتی همراه با حضور در مسجد روستای مرزی دزآور به بررسی مشکلات و درخواستهای مردم این روستا پرداخت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه به همراه بخشدارنوسود و جمعی از مسئولین اداری شهرستان عصر روز سه شنبه در مسجد روستای دزاور  حاضر شدند و در ابتدا به درخواستها و مشکلات روستانشیان  مطرح شد.

سپس اعضای شورای روستا آقایان سیوان امینی ، نامق کریم نژاد و محمد عزیز صفری تمامی مشکلات روستا را ضمن بیان شفاهی به صورت کتبی نیز در اختیار فرماندار قرار دادند.

 

فرماندار پاوه در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم مرز نشین روستای زیبای دزآور گفت : بسیار خوشحالم که در جمع مردمی هستم که در نقطه صفر مرزی ضمن مرزداری در طول انقلاب وجه علمی ، فرهنگی و اجتماعی خاصی داشته اند و این وجه را همچنان حفظ کرده اند.

 

پرویز ایده پور با بیان اینکه توسط بخشدار نوسود از مشکلات این روستا مطلع شده اند به توصیف و تقدیر از شورای جدید روستای دزآور پرداختند و گفت : اعضای شورا به صورت زیبایی مشکلات  و راهکارها و درخواستهای به حق خود را مطرح کردند. و قطعا بنده و تمامی مسئولین نیز پیگیر رفع این مشکلات هستیم و خواهیم بود.

 

وی گفت: زندگی در مرز گره خورده به اقتصاد مرز است و نگاه ما به مرز نگاهی متفات با دیگر دیدگاه ها می باشند و باید قطعا از پتانسیل مرز برای رونق روستا بهره برد.

 

فرماندار پاوه گفت: این روستا با کارنامه درخشان و بتا تاریخ و زیبایی خاص خود هنوز از یک سری بیماریهای جزئی رنج می برد ازجمله وضعیت معابر روستا که هنوز نیازمند بهسازی است .

 

ایده پور با تاکید و قول مساعد مبنی بر بهسازی معابر روستا گفت : یک بوجه خاصی برای بتن ریزی معابر روستا قطعا در نظر خواهیم گرفت تا دهیار و اعضای شورا بتوانند حداقل معابر را بتن ریزی کنند چون اگر بتن خراب شود امکان ساخت بتن در خود روستا وجود دارد و می توان  آن را ترمیم کرد.

 

فرماندار پاوه سپس مشکلات دیگر روستا از جمله آب و رفع نواقص موجود ،تعویض سیمهای برق ، راهکار مبارزه باخوکها جهت رفاه حال باغدارن  با همکاری محیط زیست وضعیت تردد روستا نشینان در سه راهی شهدا  و … را در دستور کار قرار دا و قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات را داد.

 

بخشدار نوسود هم در این نشست گفت : طرح هادی روستای دزآور در دستور اجرا قرار دارد و در دفتر امور روستایی استان می باشد و اعتبار نیز برای آن اختصاص داده شده است و منتظر ابلاغ آن می باشند.

 

سعدی مصطفی زاده افزود : روستای دزآور اولین روستای است که طرح هادی آن  در اولویت اجرا می باشد که مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته اند.

 

گفتنی است روستای مرزی دزآور از توابع بخش نوسود در شهرستان پاوه می باشد که به طور ثابت بیش از ۱۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۳۷۰ نفر می باشد که در طول سال بر تعداد این جمعیت بصورت فصلی افزوده می شود.

تصاویر تکمیلی

2 پاسخ برای “نشست مردم روستای مرزی دزآور با فرماندار پاوه برگزار شد/ عکس

  • عادل رمضانی در تاریخ آذر 30, 1396 گفت:

    من هم به نوبه خودم از شوری محترم روستا, و همچنین فرماندار محترم و هییت همراه تشکر میکنم. امیدوارم این جلسه نوید بخش اقداماتی خوب برای روستا باشد

  • دولانا در تاریخ آذر 30, 1396 گفت:

    سلام خدمت تمام مسوولان عزیز
    از این که زحمت کشیده و قدم رنجه نموده اید در نقطه صفر مرزی به میان مردم رنج دیده روستا ی دزاور آمد اید از طرف مردم این روستا از تک تک شما تقدیر و تشکر داریم…. اما فرماندار محترم و بخشدار عزیز.. مردم به وعده های بدون عمل عادت کرده اند …خواهشمندیم به وعده های خود عمل کنید انشاالله خداوند متعال به همه ی شما عزت دهد …منتظر آمدن دوباره تان هستیم برای افتتاح قول های این جلسه …ممنونم