ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:42

امحاء دو میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه

امحاء دو میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و نابودی مقادیری از کالاهای قاچاق شامل مواد غذایی و کشاورزی،پوشاک به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال با همکاری پلیس آگاهی شهرستان پاوه خبر داد. مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از امحاء و نابودی مقادیری از کالاهای قاچاق شامل مواد غذایی و کشاورزی،پوشاک به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال با همکاری پلیس آگاهی شهرستان پاوه خبر داد.

امحاء کالای قاچاق پاوه

مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقادیری از کالاهای قاچاق شامل گل ، لیمو ترش ، مغز گردو و فندق و البسه تاناکورا که بسیاری از آنها غیر بهداشتی بود با همکاری پلیس آگاهی پاوه امحاء شد.

 

وی افزود : ۶ هزار شاخ گل ،۲۰۰ کیلو انواع لیمو ترش قاچاق ، مقدار دو تن مغز گردو و فندق و همچنین مقادیری البسه تاناکورای قاچاق به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال  امحاء شد.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه گفت : این کالاها و خوراکی های که پس از اخذ نمونه آزمایش و پاسخ آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر آلوده و غیر بهداشتی بودن آن می باشد در راستای حفظ سلامت شهروندان امحاء شد.

 

وی گفت : این کالاها در چند مدت اخیر توسط نیروهای انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده بود.
گفتگو :فرهاد صالحی
امحاء کالای قاچاق پاوه

2 پاسخ برای “امحاء دو میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ آذر 29, 1396 گفت:

    تشکر از پی گیری و تلاش شما درمورد کاچاق کالا
    من درمورد امحای مشروبات الکی و مواد مخدروسیگار کاملا موافقم و سپاسگذار میشم اگ اقدامی انجام میشه دراین راستا باشه.نه گرفتن بار مردم محروم که درآمد چندین خانواده از این راه تامین میشه
    لااقل امحا نکنین ،بدین به موسسهای خیریه که خداهم ازتون راضی باشه

    سپاس فراوان از جناب قیاسی مرد عمل و دلسوز مردم

  • s در تاریخ آذر 28, 1396 گفت:

    چرا کفر نعمت میکنید اخه امحا کردن چه دردی رو دوا میکنه همینا رو بدید به هزاران بدبخت و بیچاره ای که محتاجند‌.