ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:51

دومین نامه ی سرگشاده اصلاح طلبان استان به استاندار کرمانشاه

دومین نامه ی سرگشاده اصلاح طلبان استان به استاندار کرمانشاه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حسن قادری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان پاوه از ارسال دومین نامه سرگشاده اصلاح طلبان به استاندار کرمانشاه خبر داد که متن نامه به شرح ذیل است : جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه سلام علیکم با آرزوی موفقیت برای جناب عالی در ایفای وظایف […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حسن قادری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان پاوه از ارسال دومین نامه سرگشاده اصلاح طلبان به استاندار کرمانشاه خبر داد که متن نامه به شرح ذیل است :

جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه

سلام علیکم


با آرزوی موفقیت برای جناب عالی در ایفای وظایف خطیری که بر عهده دارید. در یک نظام مردم سالار دانستن حق مردم و پاسخگویی به مردم وظیفه مسئولین اجرایی می باشد.

النصیحه لائمه المسلمین» تعبیری آشنا و پرسابقه در فرهنگ سیاسی اسلام است که براساس آن، همه مردم حق دارند زمامداران را نصیحت و آرا ونظریات خیرخواهانه خود را برای تحقق مطالبات خویش واطلاع رسانی به کارگزاران حکومت از اوضاع و احوال جامعه یا برای اصلاح و کنترل رفتار آنان مطرح سازند. خیرخواهی مردم نسبت به حکومت و حاکمان در منطق اسلام آنچنان با اهمیت است که حضرت امیر علیه السلام آن را حق حاکم دانسته اند تا وظیفه ای باشد برای مردم که قابلیت چشم پوشی نداشته باشد .

ما امضاء کنندگان این نامه سر گشاده، در راستای عمل به به این توصیه ارزشمند اعتقادی ، ایفای مسئولیت نظارتی خود و به عنوان اصلاح طلبان حامی دولت که در انتخابات ریاست جمهوری به مردم قول داده بودیم، اگر آقای روحانی پیروز انتخابات باشد وظیفه خود می دانیم به عنوان خدمتگذاران به شما پیگیری مطالبات و حقوقتان باشیم. اینک در راستای عمل به وعده داده شد دومین نامه ی خود را با امضاء های بیشتری که نشان دهنده عمومی بودن موارد مورد در خواست می باشد ، مطالبی را به حضورتان اعلام و خواستار پاسخ مستدل و اقناعی حضرت عالی بوده می باشیم .

جناب آقای استاندار جناب عالی و تیم همکارتان بلاخره پس از مدتی از این استان تشریف می برید . ما می مانیم و این مردم و پاسخگو بودن به وعده های داده شده و مطالبات آن ها .

دو موضوع مدیریت و برنامه یا نقشه راه حلال مشکلات عدیده استان کرمانشاه می باشد که پس از هر انتخاباتی انتظار مردم این بوده تا نماینده سیاسی دولت در استان برنامه های خویش را در این دو مقوله اعلام نماید که تا به حال به چنین انتظار به حقی پاسخ مثبت داده نشده و زلزله اخیر ، رفع نیازمندی های مردم مناطق زلزله زده ، باز سازی مناطق زلزله زده هم به دو حلقه مفقوده مورد اشاره اضافه شده است . بایستی با مدیریت قوی و توانمند برنامه و نقشه راه ترسیم و به اطلاع عموم برسد تا به انتظارات مردم پاسخ داده شود.

۱-در بعد مدیریت افزون بر نصف مدیران اجرایی استان وارداتی می باشند، در حالی که همسان و هم وزن آن ها نیروی بومی وجود دارد . این وضعیت بیانگر تضییع حقوق مردم است که نمایندگان قبلی سیاسی دولت آقای روحانی در احقاق آن تلاش لازم مبذول نداشته اند.

استفاده از نیروهای بدون پایگاه و سرمایه ی اجتماعی و شناخت از استان برای مدیریت مفید و مؤثر نخواهد بود . آیا قرار است راه قبلی در رابطه با مدیریت اجرایی استان تداوم یابد؟بفر مایید برنامه جناب عالی برای اصلاح مدیریت استان و احقاق این حق پایمال شده ی مردم چیست ؟جناب عالی در بدو انتصابات جدید در استانداری در حالی که انتظار این بود که مانع از انتصاب افراد غیر بومی در مناصب مدیریتی شوید همان شیوه را ادامه داده اید،آیا مدیریت ارشد استان راه قبل را طی خواهد کرد؟ ما ضمن احترام به شخصیت حقیقی این عزیزان به این سه انتصابات جناب عالی به خاطر عدم استفاده از نیروهای بومی موجود همطراز با آن ها به شدت معترض می باشیم.

۲ – برای بر طرف نمودن مشکلات استان باید برنامه و راه کار اجرایی ارائه شود تا مردم بر اساس آن عملکرد مدیریت استان را ارزیابی نمایند . باشیوه ی مرسوم گذشته نمی شود برحل مشکلات استان فائق آمد . ما خواهان اعلام برنامه ی جناب عالی در این رابطه هستیم.

۳ – استان ما متشکل از پیروان مذاهب شیعه ، اهل سنت و اهل حق می باشد ، مردم اهل سنت و اهل حق برای تحقق مطالباتشان به آقای روحانی رأی دادند و الحق که رأی تأثیر گذاری بود ، برنامه جناب عالی برا ی تحقق مطالبات آن ها چیست ؟

۳ – علت عدم مشورت و ارتباط جناب عالی با فعالان سیاسی و شناخته شده حامی دولت چیست ؟ شاید بفرمایید کم بود وقت عامل این بوده است در حالی که برای افرادی از مخالفان دولت محدودیتی وجود نداشته و وقت بوده است . تصور نشود بدون حمایت حامیان دولت و بدون توجه به سرمایه ی اجتماعی دولت مدیریتی موفق در سکون و سکوت فعالان سیاسی داشت .

من الله توفیق

 

گفتنی است از شهرستان پاوه آقایان حیدر اسلامی نیا و حسن قادری این نامه سرگشاده را امضاء کرده اند.

کرمانشاه : پیر صاحب عرفان ، حقانی فتح الله ، سرمست منصور ،شهبازی کورش ، صمدی حمیدرضا ، فتاحی ابراهیم ، نریمانی صمد ، محمدی نوشین ، مطاعی صادق .
اسلام آباد : پرویز محمد باقر ، دارابی حیدر .
سرپل ذهاب : رضایی برومند . شاهمرادی مجتبی .
گیلانغرب : اسدی کمال . سهرابی مهربان .
قصر شیرین : ذهاب پور سلمان . مرادی محمد .
پاوه : اسلامی نیا حیدر . قادری حسن .
جوانرود : حسینی شنو . مصطفائی امیر .
روانسر : بهرامی نیا جلیل . فرجی امان الله
ثلاث : محمودی احمد . نادری صفت سالم .
کنگاور : میر عباسی سید محمد .
سنقر : باوندپور احمد . عزتی روزبه .

4 پاسخ برای “دومین نامه ی سرگشاده اصلاح طلبان استان به استاندار کرمانشاه

  • ناشناس در تاریخ آذر 30, 1396 گفت:

    با نظر این آقا موافقم:
    “واقعا تاسف دارد اقای اسلامی نیا از استاندار مدیر بومی میخواد ولی خودش در شورا روی شهردار غیر بومی جانفشانی می کند ”

    شما استان رو فعلا ول کنید تو پاوه نتونستید یه شهردار بومی بزارید می خواهید برای استاندار تعیین تکلیف کنید.
    یک سوزن به خود بزند بعد یک جوالدوز به دیگران

  • مدیر بومی در تاریخ آذر 29, 1396 گفت:

    واقعا که این آقایان چیکار کردن که سنگ بومی را به سینه میزنند مدیران بومی بیایند برای پارتی بازی برای اینکه آقایان با همین مدیران بومی سفارش بشن این مدیران بومی هستن که این استان را به گند کشیدن دست استاندار محترم آقای بازوند درد نکند که مدیران بومی را کنار گذاشته و از جاهای دیگر مدیر می اورد بزار این همه پارتی بازی مدیران در استان تمام بشه ی عده خاصی دارن از این مدیران بومی استفاده میکنند این همه سال مدیر بومی بوده چیکار کردن از خدا بترسید تا کی با این بیانه میخواید خودتونو نشون بدید

  • مهاجر در تاریخ آذر 28, 1396 گفت:

    اخه برادر این حکایت کبکه است که سر زیر برف می کنه فکر میکنه دیگران نمی بیننش !!! اینها هم شهر خود را فراموش کردن هرچه می خواهند می کنند فکر می کنند مردم خوابند !! یا شاید نمی فهمند پاوه بیش از ۵۰ نفر مهندس بیکار و صدها کارشناس خانه نشین دارد !! بردار بگذار این امضا کنندگان خوش باشند ولی …. فردایی هم هست نه بازو می ماند و نه بازوند خدا می ماند ملت

  • پاوه در تاریخ آذر 28, 1396 گفت:

    واقعا تاسف دارد اقای اسلامی نیا از استاندار مدیر بومی میخواد ولی خودش در شورا روی شهردار غیر بومی جانفشانی می کند عجب بازی کثیفی