پ 30 فروردین 1403 ساعت 07:11

آئین افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پیشگامان ادبیات هورام با رونمایی از کتاب مشاهیر پاوه برگزار میشود

آئین افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پیشگامان ادبیات هورام با رونمایی از کتاب مشاهیر پاوه برگزار میشود

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آئین افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پیشگامان ادبیات هورام  همراه با رونمایی از کتاب مشاهیر پاوه که به زودی در پاوه برگزار میشود،خبر داد. هدایت محمودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با عنایت به عدم وجود هرگونه موسسه و انجمن رسمی در سالهای پیش از […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آئین افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پیشگامان ادبیات هورام  همراه با رونمایی از کتاب مشاهیر پاوه که به زودی در پاوه برگزار میشود،خبر داد.

هدایت محمودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با عنایت به عدم وجود هرگونه موسسه و انجمن رسمی در سالهای پیش از آن موسسه فرهنگی ادبی سومین موسسه ای است که پروانه فعالیت خود را در تاریخ ۲۰ آذر ۹۶ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پروانه فعالیت دریافت نموده است.

 

وی افزود:پروانه فعالیت موسسه پیشگامان ادبیات هورام به شماره ثبت ۵۹ به مدیر عاملی عدنان مرادی و رئیس هیئت مدیره سید رحمان محمودی و بازرسی فرزانه هدایتی زاده به مدت ۲ سال صادر گردیده است

 

محمودی ادامه داد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان و سایر موسسات، وجود موسسات فرهنگی هنری را ارج نهاده و آنان را بازوی کارآمد خود می داند.

 

دکتر محمودی ضمن تقدیر از فعالیت های چندین ساله آقایان حیدر معاذی و عدنان مرادی و تبریک افتتاح این موسسه افزود:کتاب وزین و مرجع مشاهیر پاوه بدون شک می تواند فرصتی برای نشان دادن ظرفیت های منطقه و نیز آثار گذشتگان باشد.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی پاوه افزود:باید هر یک از فعالان حوزه‌های تاریخی و پیشینه نویسان در هر شهر و دیاری به بررسی آثار شاعران و بزرگان دیار خویش همت گمارند تا بتوان روزی این مجموعه ی عظیم از مفاخر ملی را احیا نمود.

 

گفتنی است کتاب مشاهیر پاوه با تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه آقایان عدنان مرادی و حیدر معاذی به سرانجام رسیده است که آیین رونمایی آن به همت نویسندگان و علاقه مندان برگزار خواهد شد.همچنین عدنان مرادی از فعالان حوزه ادبیات و دارای ۹ تالیف چاپ شده می باشد که در حوزه ادبیات و آموزش وارد بازار گردیده است.

 

2 پاسخ برای “آئین افتتاحیه موسسه فرهنگی هنری پیشگامان ادبیات هورام با رونمایی از کتاب مشاهیر پاوه برگزار میشود

  • ساسان نقی زاده در تاریخ آذر 28, 1396 گفت:

    با تقدیر و تشکر فراوان از این دو نویسنده عزیز و گرامی که کارشان واقعا دارای ارزش فراوانی میباشد

  • کسرا در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    این کتاب دوتا نویسنده داره نه یکی