پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:27

ایده پور:باید امهال وامها شامل تمام مردم شهرستان پاوه شود

ایده پور:باید امهال وامها شامل تمام مردم شهرستان پاوه شود

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: ما چراغ خاموش و بدون هیاهو به جد پیگیر استمهال ۲ ساله وامهای  مردم برای کل شهرستان پاوه هستیم . پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با تمام توان پیگیر امهال وام های مردم هستیم و پس از نشست با روسای […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: ما چراغ خاموش و بدون هیاهو به جد پیگیر استمهال ۲ ساله وامهای  مردم برای کل شهرستان پاوه هستیم .

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با تمام توان پیگیر امهال وام های مردم هستیم و پس از نشست با روسای بانکها و بررسی جوانب کار در جلسه با استاندار محترم موضوع را به جد پیگیری کرده ام .پرویز ایده پور

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه تمام مردم شهرستان پاوه و دیگر شهرستانهای زلزله زده استان از زلزله آسیب دیده اند افزود: بنده قبلا هم اعلام کرده ام که باید امهال شامل تمام مردم شهرستان شود و باز هم بر گفته خود اصرار دارم و کوتاه نخواهم آمد .

 

ایده پور گفت:  تفکیک افراد برای استمهال وامها امری غیر ممکن و نشدنی است .

 

فرماندار پاوه اظهار امیدواری نمود در آینده ای نزدیک با تلاش جناب آقای بازوند استاندار محترم و پیگیری های مجدانه ایشان و نمایندگان استان موضوع استمهال تعیین تکلیف و نهایی شود .

گفتگو : فرهاد صالحی

7 پاسخ برای “ایده پور:باید امهال وامها شامل تمام مردم شهرستان پاوه شود

  • شهروند در تاریخ دی 1, 1396 گفت:

    زمزمه های مهلت دادن به زلزله زدگان برای پرداخت اقساط بانکی از اوایل آذر و همزمان با هشدار تند استاندار کرمانشاه به بانک های استان شنیده شد.
    هوشنگ بازوند اواخر آبان ماه از ارسال پیامک های بانک ها به زلزله زدگان کرمانشاه و تاکید آنها بر لزوم پرداخت اقساط به شدت انتقاد کرد و گفت: مردم خانه ای برایشان نمانده است اما می گویند بیا قسط بده.
    با سفر ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی و سپس اظهارات نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، موضوع مهلت دادن برای بازپرداخت تسهیلات بانکی جدی تر شد تا اینکه اواسط آذر ماه اعلام شد که هیات دولت با استمهال ۲ ساله وام های بانکی زلزله زدگان کرمانشاه موافقت کرده است.
    انتشار این خبر موجی از شادی را به استان کرمانشاه آورد و استانداری هم خیلی زود دست به کار شد و بانک ها را پای کار آورد.

    اصل مصوبه
    در جلسه استاندار کرمانشاه با مدیران عامل بانک های استان در روز ۲۶ آذر مقرر شد که همه بانک ها و موسسات دولتی و غیر دولتی و پست بانک تا آخر همین ماه لیست افرادی را که در شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب، ثلاث و باباجانی، جوانرود، روانسر و پاوه و ۲ بخش ماهیدشت و کوزران(از توابع شهرستان کرمانشاه) تا قبل ۲۱ آبان(زمان وقوع زلزله) تسهیلات بانکی دریافت کرده اند، تهیه و به اداره کل مدیریت بحران استانداری ارسال کنند.
    این اداره کل باید تا یک هفته پس از دریافت لیست ها، بررسی لازم را انجام دهد و اسامی افراد مورد تایید را برای امهال ۲ ساله تسهیلات اعطایی به بانک های استان معرفی کند.

    ۹ شهرستان، بدون محدودیت
    به دنبال انتشار این مصوبه، سوالات و ابهامات زیادی در بین ساکنان مناطق زلزله زده شکل گرفت.
    اینکه ‘آیا همه ساکنان شهرستان های مورد اشاره و همه وام ها شامل این مصوبه می شوند؟’ مهمترین سوال مردم بود.
    خبرنگار ایرنا برای شفاف سازی این موضوع به سراغ رضا محمودیان، مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه رفت.
    محمودیان روز پنجشنبه ۳۰ آذر در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مصوبه استمهال وام های بانکی شامل شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب، ثلاث و باباجانی، جوانرود، روانسر و پاوه و ۲ بخش ماهیدشت و کوزران(از توابع شهرستان کرمانشاه) می شود.
    به گفته او، ‘تمام ساکنان این شهرستان ها و همه وام های دریافتی آنان تا زمان وقوع زلزله ۲۱ آبان شامل این مصوبه می شود.
    آنچنان ‌که مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه بیان کرد: هزینه استمهال ۲ ساله وام های بانکی ۹ شهرستان و ۲ بخش استان کرمانشاه، ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.
    البته استاندار کرمانشاه پیش تر این رقم را ‘بیش از چهل هزار میلیارد ریال’ عنوان کرده بود.

  • شهروند در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    با تشکر از اقدامات فرماندار محترم. امیدوارم این کار مفید رو به سرانجام برسانند وشامل همه بانکها بشه .

  • tara در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    باید شامل بانک های قرض الحسنه رسالت و هورامان و همه همه بشود چون قشر اسب دیده بیشتر وام هایشان از این صندوق ها است با قسط زیاد لطفا پیگیر کنید

  • گلی در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    باسلام وخسته نباشید منم دربانک قرضه الحسنه اورامانات وامی دریافت کردم ممنون میشم این بانک روهم جز مابقی بانکهاقراربدید که تادوسال وام روپرداخت نکنین احرتون با

  • شهروند در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    با سلام خدمت تمامی عزیزانی که این نظر بنده را نیخوانند
    تنفس دو ساله وام ها واقعاً کمک حال مردم می باشد و شکی در آن نیست اما باید سر تا سر بانک ها و قرض الحسنه ها را شامل شود تا هنه مردم از این امتیاز بهره بگیرند
    بنده در بانک قرض الحسنه هورامان وامی دریافت نموده ام،با مراجعه به این بانک و پرسش در مورد تنفس دو ساله با جواب خیر روبه رو شدم و گفتن که بانک ما دولتی نیست و نمی توانیم تنفس بدهیم

  • هیدی در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    معلوم نیست کی به کیه هر روز یه حرفی استرس و اضطراب زلزله بکنار هر روز یکی میاد حرفی میزنه دیروز آقای استاندار میگه تمام پیگیری اقساط و وام توقف امروز آقای فرماندار تازه از نو پیگیر میشن روز از نو روزی از نو .فردا بانکها دوباره میگن نخیر شدیم( گیسکه که ی هه یاس)

  • محمد در تاریخ آذر 27, 1396 گفت:

    ایا تنفس دوساله شامل وام صندوق کارافرینی امید میشود