س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 20:08

برگزاری دوره ی آموزشی سرطان با حضور پزشکان مجرب از تهران

برگزاری دوره ی آموزشی سرطان با حضور پزشکان مجرب از تهران

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن التیام پاوه خبر از برگزاری یک دوره ی آموزشی سرطان با حضور پزشکان مجرب از مؤسسه تحقیقات و آموزش و پیشگیری سرطان تهران در مهر ماه سال جاری داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری پاوه پرس حیدر اسلامی نیا هدف از برگزاری دوره […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن التیام پاوه خبر از برگزاری یک دوره ی آموزشی سرطان با حضور پزشکان مجرب از مؤسسه تحقیقات و آموزش و پیشگیری سرطان تهران در مهر ماه سال جاری داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری پاوه پرس حیدر اسلامی نیا هدف از برگزاری دوره ی آموزشی را آشنایی شهروندان ارجمند در زمینه های سرطان سینه و تغذیه و پیشگیری از سرطان عنوان نمود.حیدر اسلامی نیا

اسلامی نیا در ادامه افزود: سرطان سینه از شایع ترین سرطان نزد زنان است. در همین راستا هیئت امنای انجمن این موضوع را در اولویت برنامه های خویش قرار داده و با رایزنی های معمول زمینه تشکیل این دوره ی آموزشی را فراهم نموده است.

مدیر عامل انجمن التیام تصریح نمود از آنجاییکه سرطان سینه با شناسایی و درمان زود هنگام قابل معالجه می باشد در نظر است با آگاهی بخشی احتمال خطر ابتلا به سرطان را در بین زنان شهرستان کاهش دهیم.

وی افزود: آمار و ارقام نشان می دهد سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران است از طرفی تحقیقات علمی ثابت نموده که رعایت رژیم غذایی سالم و مناسب می تواند خطر ابتلا به سرطان را در جامعه کاهش دهد این فرصت مناسبی خواهد بود تا از دانش پزشکان حاذق کشور در جهت سلامتی جامعه  بهره های لازم را ببریم.

حیدر اسلامی نیا با اشاره به اینکه مدعوین دوره ی آموزشی خواهران می باشند از کلیه ی خواهران حوزه شهرستان دعوت به عمل آورد تا در کارگاه آموزشی مذکور حضور به هم رسانند.

مدیر عامل انجمن التیام پاوه بیان داشت: به محض اطلاع از زمان برگزاری دوره ی آموزشی به نحو مقتضی مراتب به سمع و نظر همشهریان ارجمند می رسد.