پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:10

سمینار یک روزه دکتر سیاری با موضوع زلزله در پاوه برگزار می شود

سمینار یک روزه دکتر سیاری با موضوع زلزله در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : به دعوت نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از دکتر آرش سیاری سمینار یک روزه ای با موضوع بررسی زمین لرزه اخیر در ازگله و مناطق مجاور و گسلهای موجود در اورامانات در پاوه برگزار می شود.   سید احسن احمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : […]

به گزارش سلام پاوه : به دعوت نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه از دکتر آرش سیاری سمینار یک روزه ای با موضوع بررسی زمین لرزه اخیر در ازگله و مناطق مجاور و گسلهای موجود در اورامانات در پاوه برگزار می شود.

 

سید احسن احمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : کارگاه آموزشی آشنائی با زمین لرزه و بررسی زمین لرزه اخیر در ازگله و مناطق مجاور و گسلهای موجود در اورامانات با حضور دکتر آرش سیاری از اساتید برجسته و دکتری تخصصی سازه از انگلستان برگزار می شود.

 

وی در تشریح هدف برگزاری این سمینار یک روزه گفت :با توجه به زمین لرزه ۲۱ آبان و پس لرزه های متعاقب آن که زندگی معمولی مردم را تحت الشعاع قرار داده است و استرسهائی که بواسطه این زمین لرزه ها و همچنین اطلاعات نادرست و شایعات داغ این روز ها اثرات مخربی بر روح و روان مردم عزیز ما گذاشته است لازم دانستیم که یک صاحب نظر و کارشناس امر در جمع مردم حاضر شود و این موضوع را برای کاهش فشارهای روحی و روانی مردم تشریح نماید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه افزود : طی تماسی که با دکتر آرش سیاری که از دوستان و همکلاسی های قدیمی بنده و از سرمایه های گرانقدر شهرستان پاوه داشتم. و با موافقت ایشان تصمیم بر آن شد طی یک کارگاه آموزشی یک روزه را در شهر پاوه برگزار کنیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق و درستی را به مردم عزیز بطور عموم و همچنین مهندسین و دست اندر کاران مقوله ساخت و ساز بطور خاص انتقال دهیم تا بتوانیم ضمن کاهش استرس و دلهره های موجود اطلاعات درست و کارامدی در جامعه تزریق نماییم که خدایی نخواسته در صورت وقوع زمین لرزه های مجدد مردم ما قبل و بعد از آن تصمیمات درست و فنی و عقلانی اتخاذ نمایند.

 

گفتنی است مکان و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد

 

دکتر آرش سیاری اصالتا اهل روستای دوریسان شهرستان پاوه می باشد وی متولد ۱۳۵۱ است.وی کارشناس ارشد زلزله از پژوهشگاه زلزله تهران و دکترای تخصصی سازه از انگلستان می باشد.دکتر سیاری اولین فارغ التحصیل دوره دکتری در بین دانشجویان ایرانی اعزام شده به خارج از کشور در سال ۱۳۸۷ می باشد . نامبرده بیش از ۳۰ مقاله در ژورنالها و کنفرانس های بین المللی دارد . مختصری از روزمه دکتر سیاری به شرح ذیل است :

ارایه مقاله و سخنرانی تخصصی در دانشگاه مینیاپولیس آمریکا به دعوت انجمن ساختمانهای بنایی شمال آمریکا،
ارایه مقاله در دانشگاه فلوریدای آمریکا،
ارایه مقاله و سخنرانی در انجمن کامپوزیتهای آسیا- اقیانوسیه در ژاپن،
ارایه مقاله و سخنرانی در چند دانشگاه معتبر انگلیس، آلمان، پرتقال، ایتالیا، اسکاتلند، برزیل، کردستان عراق و ایران،
دریافت یکسال عضویت افتخاری در انجمن بتن آمریکا،
عضو انجمن جهانی کامپوزیتهای FRP مستقر در امریکا،
دبیر علمی دو کنفرانس بین‌المللی و سه کنفرانس ملی در خصوص عمران شهری،
مولف سه عنوان کتاب تخصصی،
دارای سابقه تدریس در دانشگاه کینگستون انگلستان،
بیش از ۱۸ سال تدریس در دانشگاههای ملی و آزاد کردستان و کرمانشاه،
دارای سابقه مدیر گروهی، ریاست آموزشکده سما، ریاست دانشکده فنی مهندسی، معاونت هماهنگی، معاونت دانشجویی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه،
دارای افتخاراتی از قبیل استاد نمونه و پژوهشگر برتر در دانشگاه،
انجام طرحهای متعهد تحقیقاتی،
راهنمایی و هدایت پایاننامه های متعدد دانشجویان دوره دکترا و فوق لیسانس،
مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور روژین،
دارای سابقه همکاری علمی با پژوهشگآه بین‌الملی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، وزارت نیرو، استانداری، راه و شهرسازی،
عضویت در انجمن مهندسین زلزله ایران و انجمن بتن ایران،
عضویت در چند کمیسیون تخصصی و کمیته مرتبط با رشته تخصصی در سازمانها و ادارات مختلف،
دارای پروانه اشتغال بکار پایه یک در زمینه های طراحی، نظارت و اجرای ساختمان در سازمان نظام مهندسی،
دارای سابقه در زمینه طراحی سد و مقاوم سازی سازه ها،

3 پاسخ برای “سمینار یک روزه دکتر سیاری با موضوع زلزله در پاوه برگزار می شود

  • ناشناس در تاریخ دی 1, 1396 گفت:

    جناب آقای احمدی نائب رئیس شورا و سایر اعضای محترم شورا با سلام کاش به جای دعوت از این استاد گرامی و تشکیل همایش می رفتید سر و سامانی به آتش نشانی میدادید که اگر فردا حادثه ای شد با این ماشین آلات بدون تجهیزات روز و بدون نیروی متخصص میخوان چکار کنن . دو تا خودرو میگرفتید برای حمل زباله شهرداری خودش زباله جمع میکرد نه شرکت خصوصی با ماشین هایی که اصلا مال اینکار نیستند ، و کارگران بیچاره ای که در بدترین شرایط زباله را جمع میکنن یا فکری برای کشتارگاه میکردید

  • سوالی از شورای محترم شهرپاوه در تاریخ آذر 25, 1396 گفت:

    چند سوال ازجناب نماینده واستاندار محترم استان درخصوص برگشت بودجه عمرانی شهرستان پاوه، چرا به سهولت بودجه شهرستان پاوه برگشت داده می شود⁉️‼️

    ▪️▪️▪️ بعدازظهر روز جمعه مورخ ۲۴ آذر ماه جناب آقای شهاب نادری نماینده محترم مردم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی در سالن ارشاد اسلامی پاوه درخصوص طرح جاده کمربندی شهرستان پاوه تصریح نمود: در نشستی که در سد داریان با حضور مهندس بازوند برگزار شد در خصوص تصویب ۹۰ میلیاردی این طرح صحبت شد و یکی از اعضاء شورا با آن مخالفت کرد، به همین سبب بودجه را برگشت دادیم.

    این نکته بحث های فراوانی را در پی دارد که جز با تاسف نمی توان برای آن نکته ای ویا توضیح خاصی برشمرد .

    این چه منطق توجیه پذیری است که به خاطر مخالفت بک عضو شورا بودجه ۹۰ میلیاردی این پروژه برگشت داده می شود‌؟

    ▪️دراینجا نگاه برنامه ریز مدیران به کجا رفت؟

    ▪️▪️▪️▪️چرا جناب نماینده محترم این موضوع را به سهولت پذیرفت؟

    ▪️چه دلیلی داشت که آقای نادری به خاطر مردم شهرستان پاوه مخالفتی ننمود؟ وبا مهر تایید به اطلاع رسانی آن مبادرت نمود؟

    چرا کسی سوال ننمود که علت مخالفت آن عضو شورا چه بوده است؟

    مردم پاوه با تمجید وتحیات مساعی استاندار ساعی را ارج می نهند، آن بزرگوار درصورت صحت مدعای جناب نماینده محترم، چرا وبه چه دلیل بدین سهولت اعتبار مردم شهرستان را جابجا کردند؟

    پشت این قضیه چی می تواند باشد، مقامات محترم مسئول لطفا ً یادآوری فرمایند که این جابجایی درچه جهتی هزینه می شود؟

    هرچند که باور آن محال است که شورا بتواند در برگشت بودجه ای نقش داشته باشد، لکن سوال نیز متوجه اعضای محترم شورای شهر پاوه نیز هست که چرا شورای شهر به تبیین موضوع مبادرت نمی نمایند؟ آیا آنان باعث وبانی برگشت بودجه اند؟ !

    به هرحال درآینده بیشتر به این موضوع پرداخته می شود ، به امید که مسولین محترم ذیربط توضیحات تکمیلی جهت تنویر افکار عمومی به سمع ونظر مردم برسانند واجازه ندهند بودجه پاوه به سهولت برگشت داده شود.

  • علیرضا عزیزی در تاریخ آذر 25, 1396 گفت:

    به نام خدا و با سلام خدمت دانشمند بزگوار دیارمان جناب دکتر سیاری
    بنده به عنوان یک همشهری و همکلاسی دوران دبیرستان ، خدمت ایشان خدا قوت عرض نموده و وجود ایشان را مایه افتخار برای کل ایران می دانم . موفقیت روز افزون در سایه خداوند را برای ایشان آرزومندم . ان شاءالله در پناه خدا باشید.