ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:03

شهرداری روانسر آماده مقابله با شرایط بحرانی در فصل سرما است

شهرداری روانسر آماده مقابله با شرایط بحرانی در فصل سرما است

به گزارش سلام پاوه:شهردار روانسر گفت:شهرداری روانسر با تشکیل ستادی خود را برای مقابله با حوادث بحرانی در فصل سرما آماده کرده است. جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:در راستای آماده سازی امکانات و تجهیزات در فصل سرما براساس برنامه های تدوینی همه ساله آمادگی خود را اعلام کرده و امسال نیز […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار روانسر گفت:شهرداری روانسر با تشکیل ستادی خود را برای مقابله با حوادث بحرانی در فصل سرما آماده کرده است.

جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:در راستای آماده سازی امکانات و تجهیزات در فصل سرما براساس برنامه های تدوینی همه ساله آمادگی خود را اعلام کرده و امسال نیز تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای جلوگیری از حوادث احتمالی به کار می گیریم.

وی تصریح کرد:شهرداری روانسر،توانمندیهای خود را در این ستاد ساماندهی کرده تا برای آب گرفتگی معابر،یخبندان و ریزش برف مشکلی برای شهروندان این شهر پیش نیاید.

شهردار روانسر تاکید کرد:واحد خدمات موتوری باید مسئولیت خود را در فصل بارش برف و احتمال بروز مشکل برای شهروندان در بخش برفروبی بخوبی انجام دهد.

ابراهیمی اظهار داشت:برای سهولت تردد شهروندان و مسافرین در داخل شهر روانسر ۶۰ تن ماسه و نمک ذخیره سازی شده که در مواقع ضروری از آن استفاده می شود.

وی ادامه داد:۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری نیز برای حوادث احتمالی آماده و تجهیز شده است.

شهردار روانسر ادامه داد:همچنین ۱۰۰ نیروی پشتیبانی و خدماتی شهرداری در حالت آماده باش هستند تا در کمترین زمان خدمات رسانی لازم را انجام دهند.

شهر روانسر دروازه ورودی به شهرستانهای جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه است و روزانه شاهد حجم تردد بالای مسافرین است.

یک پاسخ برای “شهرداری روانسر آماده مقابله با شرایط بحرانی در فصل سرما است

  • حسینی در تاریخ آذر 24, 1396 گفت:

    مانند همیشه موفق و پیروز باشید جناب ابراهیمی