ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 08:29

طی مراسمی سه کتاب ویژه کودکان به زبان کُردی در جوانرود رونمایی شد

طی مراسمی سه کتاب ویژه کودکان به زبان کُردی در جوانرود رونمایی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود گفت : طی مراسمی عصر روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی سه کتاب با موضوع اشعار کودکانه رونمایی شد. بهزاد بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : سه کتاب شعر کودک با […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود گفت : طی مراسمی عصر روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی سه کتاب با موضوع اشعار کودکانه رونمایی شد.

رونمایی کتاب جوانرود

بهزاد بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : سه کتاب شعر کودک با زبان کُردی به نامهای “چوله که” و “مش مش ” اثر فریدون میراحمدی نویسنده جوانرودی و همچنین “خرتول وگول وه نه وشه” اثر صلاح الدین ذائبی در آئینی در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود با حضور فعالان ادبی و علاقمندان به ادبیات رونمایی شد.

 

وی افزود : قرائت شعری زیبا از خانم سروه مرادی با موضوع زلزله اخیر ، نقد و بررسی این سه کتاب توسط شاعران و نویسندگان از جمله کمال امینی و بهرام صالحی و همچنین شاعر و نویسنده پاوه ای داودغفاری ، قرائت بخشی از اشعار این کتابها توسط هنرمندان خردسال پرنیان و ماردین از جمله بخشهای این مراسم بود.

 

گفتنی است این مراسم رونمایی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود و با همکاری  انجمن ادبی خانای قبادی این شهر برگزار شد.

 

 

رونمایی کتاب جوانرود

 

 

رونمایی کتاب جوانرود

یک پاسخ برای “طی مراسمی سه کتاب ویژه کودکان به زبان کُردی در جوانرود رونمایی شد

  • sama در تاریخ آذر 15, 1396 گفت:

    بژی کاک بهزاد