پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 07:08

تئاتر”خیال” از پاوه به چهاردهمین جشنواره تئاترکُردی سقز راه یافت

تئاتر”خیال” از پاوه به چهاردهمین جشنواره تئاترکُردی سقز راه یافت

به گزارش سلام پاوه : مسئول انجمن نمایش پاوه گفت : تئاتر “خیال” کاری از انجمن نمایش پاوه به عنوان تنها اثر راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاترکُردی سقز از استان کرمانشاه انتخاب شد. شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: تئاتر “خیال” با کارگردانی سعید پاکزاد و نویسندگی محمد زندی کاری از […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول انجمن نمایش پاوه گفت : تئاتر “خیال” کاری از انجمن نمایش پاوه به عنوان تنها اثر راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاترکُردی سقز از استان کرمانشاه انتخاب شد.تئاتر خیال

شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: تئاتر “خیال” با کارگردانی سعید پاکزاد و نویسندگی محمد زندی کاری از انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه به عنوان تنها اثر راه یافته به چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز انتخاب شد.

وی افزود :  این تئاتر درام و فولکلور اجتماعی در تایم ۴۵ دقیقه می باشد که در جشنواره سقز به عنوان نماینده استان کرمانشاه به روی صحنه می رود.

انصاری گفت : در این تئاتر که با تلاش فروان آماده شد بازیگران سعید پاکزاد ، یلدا محمدی به ایفای نقش می پردازند همچنین مدیر صحنه طیفور حاتمی ، طراح صحنه و لباس سعید پاکزاد ، طراح نور حسین نادری ، منشی صحنه شقایق کیانی ، دستیار کارگردان بابک سوری و عبدالله مولودی ، آهنگساز بابک سوری ، دستیار صحنه شاهین زبان گوهر با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

گفتنی است چهاردمین جشنواره تئاترکُردی سقز از تاریخ  ۱۵ تا ۱۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می شود و آئین رسمی افتتاحیه آن روز ۱۶ آذر ماه با حضور گروههای نمایشی پذیرفته شده در این جشنواره برگزار می شود.

گفتگو : فرهاد صالحی