پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:51

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاوه/عکس

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:اکیپی متشکل از نیروهای بهداشتی و درمانی شامل پزشک،پرستار،روانشناس،بیماریها و دارویار در قالب یک تیم ٨ نفره کانون بسیج جامعه پزشکی به مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی اعزام شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این تیم در روستاهای بوستان آباد،کتکه و کلاش نهنگ که در فاصله یک ساعت شهر تازه أباد قرار داشتند […]

به گزارش سلام پاوه:اکیپی متشکل از نیروهای بهداشتی و درمانی شامل پزشک،پرستار،روانشناس،بیماریها و دارویار در قالب یک تیم ٨ نفره کانون بسیج جامعه پزشکی به مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این تیم در روستاهای بوستان آباد،کتکه و کلاش نهنگ که در فاصله یک ساعت شهر تازه أباد قرار داشتند به ارائه خدمات مشغول شدند، که در مجموع تعداد ١۶٠ نفر مراجعه کننده ویزیت شدند و دارو و مکمل های دارویی به صورت رایگان نیز توزیع گردید.

همچنین اقداماتی از قبیل غربالگری فشارخون،کنترل قند خون و آموزشهایی در حوزه مراقبت بیماریهای واگیر و غیر واگیر و بیماری یابی توسط کارشناس بیماریها و همچنین مشاوره روانشناسی توسط کارشناس سلامت روان به صورت مراجعه به منازل و چادرهای حادثه دیدگان انجام گردید.

گفتنی است که مدت ویزیت و درمان از مناطق زلزله زده و ارائه خدمات مربوطه ١٠ ساعت به طول انجامید.