ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:16

بازدید چهره های سینمایی کشور از انجمن التیام و ژیانه وه پاوه / عکس

بازدید چهره های سینمایی کشور از انجمن التیام و ژیانه وه پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : پس از حضور چهره های هنری و ورزشی باشگاه هنرمندان ایران در شهرستان پاوه و برگزاری جشن گلریزان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه و همراهی انجمن های مردم نهاد پاوه (سمن ها) برای برپایی این مراسمات شب گذشته چندتن از چهره های سینما و تلویزیون کشور ، مدیرعامل گنجنامه همدان […]

به گزارش سلام پاوه : پس از حضور چهره های هنری و ورزشی باشگاه هنرمندان ایران در شهرستان پاوه و برگزاری جشن گلریزان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه و همراهی انجمن های مردم نهاد پاوه (سمن ها) برای برپایی این مراسمات شب گذشته چندتن از چهره های سینما و تلویزیون کشور ، مدیرعامل گنجنامه همدان ، و مدیر باشگاه هنرمندان از دو انجمن فعال ژیانه وه و التیام پاوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سید جواد هاشمی و حسین یاریار از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون کشور در بازدید از سمنهای ژیانه وه و التیام فرهنگ بالا ، مشارکت و آگاهی مردمان شهرستان پاوه را ستودند.

سید جواد هاشمی در پاوه

آنها فعالیت قابل توجه سمن ها در پاوه را در نوع خود منحصر به فرد دانستند و گفتند : ما به شهرهای بسیاری سفر کرده ایم اما واقعا چنین موضوعات و بینش و فعالیتی در هیچ جایی ندیدم.

سید جواد هاشمی بحث های مطرح شده در این نشست و بازدیدها را قابل توجه دانست و گفت : بسیار برایم جالب توجه است که حداقل شما به فکر خودتان هستید و این موضوعات ناب را من در هیچ جای دیگر ایران ندیده ام و کار شما در این انجمن ها قابل تقدیر است.

در این نشست و بازدید صمیمانه سعدی سپنجی دبیر انجمن مردم نهاد ژیانه وه پاوه به تشرح فعالیت های این نهاد پرداخت و از این چهره های هنری و مهمانان درخواست کرد تعامل و ارتباطات با انجمن های پاوه تداوم یابد.

 

سپنجی به اقدامات برجسته انجمن ژیانه وه در گلدان کردن قلیان ها اشاره کرد که این خبر سراسری شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

حیدر اسلامی نیا نیز در سخنانی قابل توجه به تشریح فعالیت انجمن التیام پاوه پرداخت و گفت : فعالیت انجمن التیام در منطقه زبانزد خاص و عام است و در استان نیز به عنوان انجمن برتر معرفی شده است.

وی به توصیف کمکهای خیرین شهرستان پاوه و بخصوص فرهنگیان این دیار پرداخت و گفت : ماهانه شاید رقمی در حدود ۷ میلیون تومان از طریق فرهنگیان این شهرستان به التیام کمک می شود.

اسلامی نیا تعامل دو سویه و حضور مجدد این هنرمندان و معرفی انجمنهای پاوه بخصوص التیام را به سراسر کشور از این هنرمندان خواستار شد .

در این نشستهای هنرمند حسین یاریار نیز از حضور در شهرستان پاوه بسیار ابراز خوشحالی کرد و گفت ای کاش امکان این وجود داشت که بنده در پاوه زندگی می کردم.

وی خطاب به اعضای انجمن ژیانه وه پاوه گفت : حاضریم شعاری را شما انتخاب کنید و ما در مسابقات تیم هنرمندان کشور بر روی پیراهن تیمان برای تبلیغ و معرفی این شعار را حک کنیم .

حسین یاریار همچنین در پاسخ به پیشنهاد اردلان حاتمی نماینده سمن های پاوه مبنی بر عضویت در هیئت امنای یکی از انجمنهای پاوه گفت : اگر با عضویت ما کاری مثبت صورت می گیرد ما هرچند که دوریم اما حاضریم قبول کنیم.

وی افزود : ما آمادگی داریم که در هر فصل یک برنامه را در این شهرستان با هماهنگی سمن ها برگزار کنیم.

در ادامه براتی مدیر عامل گنجنامه همدان نیز مبلغی را به انجمن التیام پاوه کمک کرد.

 

 

سید جواد هاشمی در پاوه سید جواد هاشمی در پاوه سید جواد هاشمی در پاوه