پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:32

کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در باینگان برگزار شد

کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:اولین کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی،اعتیاد/فضای مجازی با حضور اولیاء دانش آموزان مدارس شهر باینگان و با همکاری انجمن ژیانه وه پاوه( جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد)در پژوهش سرای اندیشه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور والدین در این […]

به گزارش سلام پاوه:اولین کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی،اعتیاد/فضای مجازی با حضور اولیاء دانش آموزان مدارس شهر باینگان و با همکاری انجمن ژیانه وه پاوه( جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد)در پژوهش سرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور والدین در این همایش گفت:دانش آموزان امانتی گرانبها در دست والدین بوده و می بایست نسبت به سرنوشت آنها بی توجه نباشیم،چرا که اگر در این مقطع زمانی نسبت به سرنوشت و وضعیت آنان بی تفاوت باشیم در آینده این ضایعه جبران ناپذیر بوده و با مشکلات اساسی روبرو هستیم.

 

حبیب اله مستوفی در ادامه با اشاره به فضای مجازی و دسترسی آسان همگان با آن به اولیا توصیه نمود،در این زمینه با دانش آموزان همراه بوده و اولیا نیز می بایست سطح آگاهی و معلومات خود را در این زمینه افزایش دهند.

 

مدیر عامل جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد با اشاره به آسیب های موجود در جامعه و اینکه دانش آموزان به راحتی در دام این نوع فضا و افراد قرار می گیرند به اولیا توصیه نمود مراقب فرزندان و دانش آموزانمان بوده و  با مدرسه و مربیان و مشاوران در تماس باشند، تا اگر دانش آموزی رفتار مشکوک و پر خطری از خود نشان دهد بتوان به موقع نسبت به رفع آن اقدام نمود.

سعدی سپنجی با تاکید بر اینکه نباید دانش آموزان از دسترسی به فضای مجازی و تفریحات سالم محروم شوند بلکه با برنامه ریزی مناسب و همراهی با آنان  می توان از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کرد.

 

وی افزود:رفت و آمد با دوستان ناباب و محیط های نامناسب می تواند  زمینه ساز گرایش دانش آموزان به سیگار و مواد مخدر باشد.