ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:59

وقتی که دادستان شهرستان پاوه مدیران را وادار به انجام وظیفه خود می کند/آغاز عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان

وقتی که دادستان شهرستان پاوه مدیران را وادار به انجام وظیفه خود می کند/آغاز عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان

به گزارش سلام پاوه : در اواسط شهریور ماه ۱۳۹۶ خبر فوت نوجوانانی ۱۲ ساله بر اثر تصادف در سه راهی شهرک فرهنگیان تیتر رسانه های شهرستان شد و غم بسیار بزرگی را برای خانواده این عزیز و راننده برجای گذاشت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بدون شک در وقوع تصادفات جاده ای […]

به گزارش سلام پاوه : در اواسط شهریور ماه ۱۳۹۶ خبر فوت نوجوانانی ۱۲ ساله بر اثر تصادف در سه راهی شهرک فرهنگیان تیتر رسانه های شهرستان شد و غم بسیار بزرگی را برای خانواده این عزیز و راننده برجای گذاشت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بدون شک در وقوع تصادفات جاده ای نقش عوامل انسانی بسیار تاثیر گذار است اما نباید فراموش کرد که حادثه خیز بودن مسیر و خیابان ها نیزدر وقوع این حوادث نقش دارد موضوعی که دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در مصاحبه و اطلاعیه اخیرش به آن اشاره کرده است. و در بخشی از مصاحبه خود گفت :دادستان پاوه

مسلم الماسی با تاکید بر اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز داخل شهر پاوه اعلام کرد : از این تاریخ به بعد به پلیس راهور و پلیس راه اعلام می شود که در تمام تصادفاتی که در حوزه شهرستان پاوه اتفاق می افتد بدونه استثناء در تمام موارد،در داخل شهر میزان قصور شهرداری و در خارج از شهر میزان قصور راهداری مشخص شود. تا زمانی که اقدام به اصلاح نکنند این رویه ادامه خواهد داشت و در سال به میلیارد ها تومان پرداخت دیه محکوم میشوند تا خود مجبور به اصلاح گردند.بواقع به این نتیجه میرسند به جای پرداخت بودجه خود به دیات افراد ،باید اقدام به اصلاح نقاط حادثه خیر بنمایند.

در حالی که چند سه راهی و چهار راه در شهر کوچک پاوه سالهاست با مشکل روبرو است و نیازمند اصلاح هندسی می باشد شاهد این موضوع هستیم که علی رغم حادثه خیز بودن آنها مورد توجه قرار نگرفتند برای نمونه سه راهی ارشاد اسلامی و سه راهی فرهنگیان پاوه و…که وضعیت نامناسبی دارند.

در چند روز گذشته با ورود دادستان شهرستان پاوه به موضوع و پیگیری بی واسطه مطالبات مردم و پس از بازدید از نقاط حادثه خیز سطح شهر پاوه و تذکرات لازم خوشبختانه شهرداری پاوه امروز عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان پاوه را شروع کرد . موضوعی که با توجه و تذکر ویژه دادستان در این فصل سرد سال نیز در حال عملیاتی شدن است .

سایت شهرداری پاوه در توضیح این خبر نوشت : 

با اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات لازم از امروز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۹/۷ عملیات اجرایی اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری سرپرست شهرداری پاوه در این رابطه عنوان نمود: سه راهی فرهنگیان از نقاط حادثه‌خیز شهر پاوه می‌باشد که از مدتها قبل و زمانی که اصلاح هندسی نقاطی دیگر از شهر از جمله سه راهی مخابرات، سه راهی خیابان انقلاب اسلامی و خیابان رسالت و … انجام شد در دستور کار این شهرداری قرار داشت لیکن بنا به دلایلی انجام آن به تعویق افتاد.

علی‌محمد میری افزود: شهرک فرهنگیان به جهت وجود دانشگاه پیام نور در آن یکی از مسیرهای پر تردد شهر محسوب می‌شود که امیدواریم با اصلاح هندسی ورودی آن که پس از بررسی‌ها و مطالعات لازم در حال انجام است، موجبات تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و دانشجویان و روان‌سازی رفت و آمد در محل مذکور فراهم آید.

سرپرست شهرداری پاوه گفت که پروژه مذکور از محل اعتبارات بند «و» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۶ و منابع داخلی شهرداری انجام خواهد پذیرفت.

وی در پایان بیان نمود که مسیر فوق‌الذکر تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد و از شهروندان محترم درخواست نمود جهت تردد در شهرک فرهنگیان از مسیرهای همجوار استفاده نمایند.

کانال رسمی دادستان شهرستان پاوه نیز در چند روز گذشته با انتشار تصویری از دادستان و شهردار از بازدید سه راهی فرهنگیان خبر داد و دادستان نیز عملا پیگیر رفع مشکل این سه راهی شد.

بررسی سه راهی فرهنگیان،که متاسفانه دوماه پیش یک کودک دراثر تصادف فوت نمودند.انشاءالله درچند روز آتی مشکل این قسمت با درنظر گرفتن میدان و همتراز کردن محیط حل میشود.

در ادامه پیگیری های دادستان خوشبختانه عملیات اصلاح هندسی این سه راهی امروز آغاز شد. بر همین اساس دادستان شهرستان پاوه در کانال رسمی و تلگرامی خود نوشت :

باسلام واحترام به شهروندان محترم شهرستان پاوه،همان طور که بیان گردید نقاط حادثه خیز در داخل شهر ودر خارج از شهر متولیانی دارد که باید اقدام به اصلاح این نقاط بنمایند،درهمین راستا اقدامات لازم شروع شده است

? ۱-توسط شهردار کوشا و دلسوز شهرپاوه سه راهی فرهنگیان اصلاح میشود بدین شکل که یک میدان طراحی شده ومتعاقبا خیابان نیز تعریض و سپس نسبت به هم سطح سازی ورودی شهرک با خیابان اصلی اقدام میشود.

بهرحال با ورود دادستان به موضوعات و مطالبات شهروندان شاهد هستیم مدیران تازه به فکر انجام وظایف قانونی خود افتاده اند و حتی برای اجرای اقدامات فصل و زمان و سرما و گرما نمی شناسند .

تصاویر تکمیلی

11 پاسخ برای “وقتی که دادستان شهرستان پاوه مدیران را وادار به انجام وظیفه خود می کند/آغاز عملیات اصلاح هندسی سه راهی فرهنگیان

  • شهروند در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    دمت گرم اقای دادستان خسته نباشی خدمت اقای الماسی عزیز. اقایان شورا کجا هستن؟

  • میلاد در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت دادستان محترم شهر پاوه اقای الماسی واقعا خسته نباشید.

  • هه لکه وت در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    کاش این برادر زحمتکش این مردواقعی درادارات هم تداخل میکرد و این باندهای مافیایی رو یه کم دستکاری میکرد چون مافیا باعث عقب افتادگی شهر میشه و ضرر به عموم مردم شریف میرساندحال مدعی العموم میتواند مداخله کند

  • باینگان در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    رحمت به آقای الماسی که وقت زیادی رو صرف حل مشکلات مردم کرده ، از آقای الماسی در خواست میشود به باینگان تشریف بیاورید و مشکلات را ببینید که انشا ء الله باکمک خداوند و پیگیری های حضرتعالی برطرف شود

  • شهروند در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    اقایان قبل انتخابات شهر را شلوغ کرده بودند تا دوباره انتخاب بشن بعد خواب رفتند رحمت بر دادستان که دارند حق مردم را پیگیری می کنند

  • شاره کم‌ پاوه در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    سلام‌ وخسته نباشیدخدمت آقای الماسی عزیزوزحمتکش.دادستان محترم دست مریزاد.

  • رضایزدانبخش در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    خداقوت دادستان….. باعرض سلام وادب خدمت شهروندان عزیز. عزیزان همگی مستحضریم کە باهمت مسئولین شهر و مردم سخت کوش دیارمان این شهر از کم وکاستیهایی هم چنان برخوردار است، ولی گویا باحضور پررنگ جناب آقای الماسی( دادستان)، شهرمان رنگ وبویی دیگر بخود میگیرد. امیداست بە همت ایشان ودیگر مسئولین مرتبط مشکلاتهای دیگری همچون ترافیک درداخل شهر و جادەهای ناهموار وبدون خط کشی خارج شهر کەاغلب حادثەساز میباشند حل شوند. باتشکراززحمات بی دریغ جناب آقای دادستان

  • شهروند در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    هزار رحمت به آقای الماسی که وقت زیادی رو صرف حل مشکلات مردم کرده وگوش شنوای شده برای مسائل و مشکلات البته تا حالا هم به دنبال حل آنها بازم آفرین واحسن به دادستان محترم. امروز با یک اشاره هم شهردار وهم آقای شهریاری رو وادار به انجام اصلاح هندسی سه راه فرهنگیان کرد.چرا مسولین به شعار دلسوز بومی چنین اقدامی نمیکنن و لااقل شنونده حل حرف های مردم نیستن مخصوصا شورای محترم شهر.شما هم کانال تلگرامی درست کنید تا مردم مشکلات و خواسته هاشان رو اعلام کنن حالا حل هم نکردید ….

  • kurd در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    تا زور نه وو قه واله به تاله ن
    نمیدونم این آقا اهل کجاست ولی انگار یه نفر غیر بومی پاشو فراتر از وظیفه خودش گذاشته و یک خدمتگذار واقعیه درود بر همت و اراده جناب الماسی عزیز خدا اجرت بده برادر یک تنه در مقابل همه ایستاده به نفع مردم آقایون یاد بگیرین کم تبلیغ بکنین و سر مردم کلاه بذارین

  • شهروند در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    کارهای ایشون بسیار عالیه
    امیدوارم پشتشونو بگیرن مردم و مسئولین و برعلیهش بیانیه صادر نکنن و پچ پچ نکنن
    امیدوارم کارهاشون تا آخر با جدیت باشه
    آقای الماسی لطفا برای ساخت و سازهای غیرقانونی و تجاوز به حریم خیابان و جاده در ورودی شهر از سمت کرمانشاه هم فکری بکنید
    وضع خراب است
    با تشکر

  • همشهري در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    راستی این شورای جدید کجاست و داره جکار میکنه کاشکی این پنچ نفر با هم به اندازه یک سوم دادستان محترم واسه این شهر کاری انجام میدادند!!!!