ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:16

همایش حمایت از زلزله زدگان گسل زاگرس،با پوشش زنده تلویزیونی در پاوه برگزار می شود

همایش حمایت از زلزله زدگان گسل زاگرس،با پوشش زنده تلویزیونی در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : عضو شورای شهر پاوه از برگزاری همایش حمایت از زلزله زدگان گسل زاگرس، با حضور بیش از ۳۵ هنرمند و بازیکن فوتبال  و بازیگر سینما ی کشور در پاوه خبر داد. سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در پایان هفته […]

به گزارش سلام پاوه : عضو شورای شهر پاوه از برگزاری همایش حمایت از زلزله زدگان گسل زاگرس، با حضور بیش از ۳۵ هنرمند و بازیکن فوتبال  و بازیگر سینما ی کشور در پاوه خبر داد.

سامان مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در پایان هفته جاری شهرستان پاوه  میزبان ۳۵ نفر از هنرمندان و بازیکنان برجسته کشوری به همراه چهار شبکه صدا و سیماست که برنامه های مورد نظر را پوشش خبری می دهند.

 

وی هدف اصلی از همراهی و اجرای برنامه مورد نظر توسط باشگاه هنرمندان را ایجاد حس شادی برای مردم زلزله زده منطقه دانست و گفت با برنامه ریزی انجام شده شب و روزهای خوبی را برای مردم شهرستان پاوه ان شا الله شاهد خواهیم بود.

 

مرادی گفت: با همراهی سمن های شهرستان پاوه و حضور آقای سید نژاد نماینده باشگاه هنرمندان در جلسه روز گذشته در صحن شورای شهر تقسیم کار شد و ان شاالله با حمایت مردم نوع دوست شهرستان پاوه روز چهارشنبه این هنرمندان در پاوه حضور پیدا می کنند.

این عضو کمسیون فرهنگی شورای شهر پاوه گفت : درهمین راستا، رأس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه در یک ویژه برنامه برای کودکان که بصورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود برنامه شاد اجرای عمو مهربون در پاوه و خاله رویا در تهران را داریم .

 

مرادی افزود : همچنین از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه نهم آذر ماه هفته جاری اجرای برنامه مفرح و شاد دیگری با حضور هنرمندان باشگاه هنرمندان کشور برای خانواده های این دیار پیش بینی گردیده است . و متعاقبا در روز جمعه نیز ساعت ۱۵ برگزاری مسابقه فوتسال بین منتخب ورزشکاران باشگاه هنرمندان و منتخب پیشکسوتان پاوه  برنامه ریزی گردیده که در این برنامه نیز تمهیداتی جهت سپری نمودن روزی شاد برای مردم منطقه پیش بینی شده است.

 

 

 

 

2 پاسخ برای “همایش حمایت از زلزله زدگان گسل زاگرس،با پوشش زنده تلویزیونی در پاوه برگزار می شود

  • همشهری در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    شورا جدید کاری وبرنامه ای که نداره حداقل بذارید برنامه های کودک رابرپاکند

  • دانشجو در تاریخ آذر 8, 1396 گفت:

    شما به مشکلات شهر برسید بقیه پیشکش