ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:44

آیین افتتاح چادر جمع‌آوری کمکهای نقدی مردمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوە برگزار شد/ گزارش تصویری

آیین افتتاح چادر جمع‌آوری کمکهای نقدی مردمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوە برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در محل میدان شهدای پاوه آیین افتتاح چادر جمع‌ آوری کمکهای نقدی مردمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوە برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مراسم کە توسط کمپین حمایت از کودکان زلزلە “نیشتمان بێتاقەتی کایەتانە” برگزار شد، در آغاز با یاد و نام […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در محل میدان شهدای پاوه آیین افتتاح چادر جمع‌ آوری کمکهای نقدی مردمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوە برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مراسم کە توسط کمپین حمایت از کودکان زلزلە “نیشتمان بێتاقەتی کایەتانە” برگزار شد، در آغاز با یاد و نام خدا و یک دقیقە سکوت بە پاس قربانیان زلزلە شروع شد.

در ادامه مجری برنامه به تشریح مختصری از اهداف و برنامەهای کمپین پرداخت . قرائت بیانیەی کمپین بە زبان کردی(هەورامی) توسط  احسن رشیدی ، اجرای پر احساس شعر توسط کودکان پاوەای کیمیا، هایا و سوشیان ادامه پیدا کرد.

در ادامه این آئین نویسنده و شاعران محمدرشید امینی، هادی سپنجی و نادر نقشبندی ضمن ابراز همدردی با قربانیان و مردمان مناطق زلزلەزدە، از اقدام نیک موسسات و انجمنها مردم نهاد بە خاطرتشکیل کمپین حمایتی از کودکان زلزلە قدر دانی کردند و سپس بە قرائت اشعار خود در این زمینە پرداختند.

جهانگیر محمودویسی از اعضای فعال کمپین نیز طی سخنان کوتاهی اهداف و برنامەهای کمپین را تشریح کرد و بە خاطر مشارکت وسیع مردم در امر کمک‌رسانی بە زلزلەزدگان تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از مراسم مجری برنامە ضمن عرض خوش‌آمدگویی بە روزنامەنگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانە، ابراز امیدواری کرد کە این عزیزان تا پایان کار کمپین همراە و همکار کمپین باشند و اخبار و اطلاعیەهای کمپین را بە سمع و نظر مردم برسانند.

در خاتمە توسط چند نفر از کودکان پاوە، چادر کمکهای مردمی بە کمپین در میان شور و احساسات حضار، افتتاح شد و در ادامە شخصیتها و مردم خیَر کمکهای نقدی خود را بە صندوق ریختند.

? شمارەهای کمپین جهت دریافت کمکهای نقدی مردم خیّر و نیکوکار?
✅ شماره حساب: ۲۳۰۴۴۹۳۳۵ بانک رفاە
✅شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۵۸۸۹
✅به نام : پیام آوران زمین پاک پاوە(ژیوای)

 

 

3 پاسخ برای “آیین افتتاح چادر جمع‌آوری کمکهای نقدی مردمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوە برگزار شد/ گزارش تصویری

  • ناشناس در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    سلام وردود بر غیرتتان.بنده بنوبه خود براین همه حمایت وغیرت وفرهیختگی مردم اورامانات غبطه میخورم افرین به این حمیت ومردانگی درود برشرفتان که واقعا الگویی هستید برای دیگران

  • ناشناس در تاریخ آذر 7, 1396 گفت:

    این انجمن قلم پاوه فقط سخنرانی بلده خوب چرا خودتون کمک نمی کنین??? تا مردم هم از شما یاد بگیرند .سخنرانی راحته چون پول بهش نمیدن.

  • همشهری در تاریخ آذر 6, 1396 گفت:

    مردم زلزله زده داخل گل و لای از سرما دارند یخ میزنند کاش بجای اجرای این نمایشنامه ها بفکر خرید چند تا کانکس بودید