پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 00:19

باید تمام شهرستانهای اورامانات شامل منطقه زلزله زده شوند

باید تمام شهرستانهای اورامانات شامل منطقه زلزله زده شوند

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شبکه زاگرس اعلام کرد:باید تمام  شهرستانهای اورامانات شامل منطقه زلزله ده باشند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهاب نادری اعلام کرد:با توجه به زلزله اخیر در شهرستان ثلاث ۱۰۰ درصد تخریب، شهرستان جوانرود ۹۰درصد، شهرستان روانسر ۷۰ درصد و شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شبکه زاگرس اعلام کرد:باید تمام  شهرستانهای اورامانات شامل منطقه زلزله ده باشند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:شهاب نادری اعلام کرد:با توجه به زلزله اخیر در شهرستان ثلاث ۱۰۰ درصد تخریب، شهرستان جوانرود ۹۰درصد، شهرستان روانسر ۷۰ درصد و شهرستان پاوه ۳۰ درصد تخریب داشته ایم که باید همه مناطق اورامانات شامل منطقه زلزله زده محسوب شوند.

وی افزود:از همه مردم شریف اورامانات که با گل و شیرینی از کمک کنندگان زلزله که همراه و خود را همدرد منطقه ما دانستند،تشکر و سپاسگزاری مینمایم.

 

نادری افزود:مردم اورامانات به میزان ۶۸ درصد در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شرکت داشته اند که از شخص جناب رئیس جمهور و وزرا محترم خواهشمندم بیشتر به این منطقه کمک کنند.

 

وی از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه که در نقش یک نفر نیروی امدای تلاش نمود تقدیر نمود،همچنین از حضور نیروهای نظامی و انتظامی برای همکاری و کمک در منطقه زلزله زده قدردانی کرد.

 

نادری از ستاد بحران که در ساعات اولیه زلزله در تقسیم نیازهای اولیه مردم کاملا انتقاد دارم و انتظار دارم ستاد بحران در زمان بحران باید آمادگی کامل را داشته باشند.

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود:از دولت محترم تقاضا مندم در پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض و اختصاص سهمیه خاص کنکور برای منطقه اورامانات تلاش و برنامه ریزی کنند چرا که اگر خدمت به مردم سیاسی جلو داده شود مناسب نخواهد بود.

 

 وی در پایان اعلام کرد:با کمک جمع نمایندگان در حال تدوین ردیف بودجه خاصی برای استان کرمانشاه و بخصوص مناطق زلزله زده هستیم و انشاءالله دولت محترم هم همکاری و همیاری نمایند.

5 پاسخ برای “باید تمام شهرستانهای اورامانات شامل منطقه زلزله زده شوند

  • مراد در تاریخ آذر 6, 1396 گفت:

    جناب نماینده ما هم از شما برای خنده های تان در مناطق زلزله زده که همگی را داغدار کردی انتقاد داریم از سخنانتان در مجلس در باره روحانی بلند پایه مولوی عبدالحمید بدون هیچگونه مدرکی به باد نکوهش قرار دادین انتقاد داریم هرچند نمایندگان دیگر به شما تاختند وگفتند سخنان مولوی عبدالحمید را مغرضانه سانسور وجابجا کردن ولی چه سود از شما انتقاد داریم که که درصد که پاوه را با ۰/۱دهم کم از مناطق دیگر زلزله زده سوا کردی و…فرهاد جان لطفا بدون سانسور سپاس

  • مراد در تاریخ آذر 6, 1396 گفت:

    جناب نماینده ما هم از شما از این همه اغراق گویی انتقاد داریم با خنده هایتان در مناطق زلزله زده که همگی را داغدار کردی انتقاد داریم از سخنانتان در مجلس در باره روحانی بلند پایه وبا اون مقام ومنزلت والایش مولوی عبدالحمید بدون هیچگونه مدرکی به باد نکوهش قرار دادین انتقاد داریم هرچند نمایندگان دیگر به شما تاختند وگفتند سخنان مولوی عبدالحمید را مغرضانه سانسور وجابجا کردن ولی چه سود.

  • ناشناس در تاریخ آذر 5, 1396 گفت:

    ایشون نمی دانند مایه کباب چیه گفتنند ماهی کباب مایه کباب شامل گوشت چرخ کرده پیاز نمک فلفل سیاه آماده جهت کباب کوبیده

    • پاوه در تاریخ آذر 6, 1396 گفت:

      این کامنت اشتباهی به این خبر ارسال گردیده متاسفانه خواننده به جای اینکه آن را به خبر(پلمپ ۴ رستوران و کشتارگاه پاوه بدلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی) ارسال می کرد آن را به قسمت نظرات فوق ارسال کرده است.

  • احمد در تاریخ آذر 5, 1396 گفت:

    اغراق گویی واقعا چه حاصلی داره. آیا پاوه ۳۰ درصد تخریب شده و ثلاث ۱۰۰ درصد؟ آیا جناب نماینده معنای ۱۰۰ درصد و ۹۰ درصد و ۷۰ درصد رو نمیدونه؟