ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:45

ماموستا قادری:به احترام زلزله‌زدگان،امسال در پاوه جشن بزرگ میلاد برگزار نخواهد شد

ماموستا قادری:به احترام زلزله‌زدگان،امسال در پاوه جشن بزرگ میلاد برگزار نخواهد شد

به گزارش سلام پاوه:چهارمین جلسۀ هماهنگی برای برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام (ص)با حضور ماموستا قادری،ائمه جمعه شهرهای نوسود و نودشه،بخشدار نوسود،اعضای شورای روحانیت پاوه،جمعی از مسئولان نوسود و نودشه و اعضای برگزارکننده این مراسم در مسجد قبای پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا قادری در چهارمین جلسۀ هماهنگی جهت برگزاری مراسم میلاد […]

به گزارش سلام پاوه:چهارمین جلسۀ هماهنگی برای برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام (ص)با حضور ماموستا قادری،ائمه جمعه شهرهای نوسود و نودشه،بخشدار نوسود،اعضای شورای روحانیت پاوه،جمعی از مسئولان نوسود و نودشه و اعضای برگزارکننده این مراسم در مسجد قبای پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا قادری در چهارمین جلسۀ هماهنگی جهت برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام(ص)در پاوه،که تحت تأثیر زلزله اخیر شهرستان‌های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب برگزار شد؛در سخنانی ضمن اظهار ناراحتی فراوان از حادثه اخیر و تسلیت درگذشت شمار زیادی از مردم این مناطق در زلزله و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان گفت:علی‌رغم برگزاری چندین جلسه هماهنگی و فراهم نمودن مقدمات برگزاری جشن میلاد؛ به احترام مردم شریف مناطق زلزله‌زده؛ امسال در پاوه مراسم جشن میلاد را به سبک سال‌های قبل برگزار نخواهیم کرد.

 

وی افزود:ترجیح می‌دهیم اگر کمک‌هایی هم برای برگزاری مراسم میلاد جمع‌آوری گردید، در راستای کمک به زلزله‌زدگان مصرف گردد.

در پایان این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر اعضای حاضر در جلسه مقرر گردید:

۱-امسال در پاوه، مراسم جشن میلاد به سبک سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد و تنها به برگزاری مراسمی مختصر در روز جمعه ۱۰ آذرماه مصادف با ۱۲ ربیع‌الاول و پیش از خطبه‌های نماز جمعه اکتفا خواهد شد.

 

۲-با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، مراسم میلاد در شهر نوسود توسط مسئولین این شهر برگزار می‌شود.

 

۳-اکیپی متشکل از ۵۰ نفر از روحانیون و معتمدین شهرستان پاوه در مراسم میلادی که قرار است در یکی از شهرهای ازگله یا سرپل ذهاب برگزار شود،شرکت نماید.

یک پاسخ برای “ماموستا قادری:به احترام زلزله‌زدگان،امسال در پاوه جشن بزرگ میلاد برگزار نخواهد شد

  • باینگان در تاریخ آذر 4, 1396 گفت:

    تشکر می کنیم از زحمات و دلسوزی حاجی ماموستا ملا قادر قادری زلزله زادگان در اولویت هستند