ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:58

آغاز فعالیت رسمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوه / تصاویر

آغاز فعالیت رسمی کمپین حمایت از کودکان زلزلە در پاوه / تصاویر

به گزارش سلام پاوه : کمپین بزرگ حمایت از کودکان زلزلە، با درک لزوم کمک به کودکان و نوجوانان در جهت بازگشت به زندگی و دنیای شاد و زیبای کودکی عصر امروز در محل دفتر انجمن قلم معاصر کورد پاوه با حضور و استقبال بیش از ۱۱ موسسه و انجمن مردم نهاد از سرتاسر اورامانات رسما […]

به گزارش سلام پاوه : کمپین بزرگ حمایت از کودکان زلزلە، با درک لزوم کمک به کودکان و نوجوانان در جهت بازگشت به زندگی و دنیای شاد و زیبای کودکی عصر امروز در محل دفتر انجمن قلم معاصر کورد پاوه با حضور و استقبال بیش از ۱۱ موسسه و انجمن مردم نهاد از سرتاسر اورامانات رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی نظیر زلزله، بیش از همه بر کودکان و نوجوانان تأثیر سوء می‌گذارد.بسیاری از کودکان نجات‌یافته، عواقب روحی و روانی ناشی از چنین حوادثی را تا پایان عمر با خود دارند و از بازگشت به مسیر معمولی زندگی محروم می‌مانند. دغدغهٔ تأمین احتیاجات ضروری و اولیه، غالباً ما را از توجه به نیازهای عاطفی و تمهید شرایط بازگرداندن کودکانِ مناطق زلزله‌زده به جریان عادی زندگی باز می‌دارد.

عصر امروز پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ در محل دفتر انجمن فرهنگی ادبی قلم معاصر کورد پاوه کمپین بزرگ حمایت از کودکان زلزلە، با درک لزوم کمک به کودکان و نوجوانان در جهت بازگشت به زندگی و دنیای شاد و زیبای کودکی، بر ضرورت کار فرهنگی و اجتماعی به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کرد.

این کمپین در راستای تحقق چنین هدفی، علاوه بر استمداد از مددکاران خبره و آگاه، تهیهٔ یک بستهٔ فرهنگی و آموزشی شامل کیف، قلم و دفتر، مدادرنگی، اسباب‌بازی و … مبرم را ضروری و در دستور کار قرار دادند. که برای تحقق اهداف کمپین لازم است هزینهٔ تأمین موارد مذکور با حمایت و کمک شهروندان و خیرین و دلسوزان تامین شود. بر همین اساس :از تمامی دوستان و بزرگواران، انتظار میرود کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب/ کارت زیر واریز نمایید.

شماره حساب: ۲۳۰۴۴۹۳۳۵ بانک رفاە
شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۵۸۸۹

به نام : پیام آوران زمین پاک پاوە(ژیوای)

مؤسسۀفرهنگی هنری قلم معاصر کرد/ پاوە

آموزشگاە موسیقی دنگ(پاوە)

مؤسسۀفرهنگی گفتمان نو (جوانرود)

مرکز کتابخانۀ نوریاب

مؤسسۀ فرهنگی چراغ اندیشە (جوانرود)

انجمن ادبی مولوی (جوانرود)

انجمن دوستداران طبیعت باینگان

انجمن دوستان طبیعت بانەوری

جمعی از فعالان فرهنگی، زیست محیطی روانسر

جمعی از فعالان فرهنگی، زیست محیطی ثلاث باباجانی