ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:08

سالم بودن زیرساختهای پاوه در زلزله اخیر/ پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه هیچگونه آسیبی ندیده است/ عکس

سالم بودن زیرساختهای پاوه در زلزله اخیر/ پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه هیچگونه آسیبی ندیده است/ عکس

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در بازدید از زیرساختها و پروژه های عمرانی شهرستان پاوه پس از زلزله اخیر از سالم بودن این زیرساختها خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از وقوع زلزله یکشنبه شب در استان کرمانشاه و شهرستانهای غربی و شمال غربی این استان فرماندار شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در بازدید از زیرساختها و پروژه های عمرانی شهرستان پاوه پس از زلزله اخیر از سالم بودن این زیرساختها خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از وقوع زلزله یکشنبه شب در استان کرمانشاه و شهرستانهای غربی و شمال غربی این استان فرماندار شهرستان پاوه پس از بازدید از سطح شهر و بررسی زیرساختها از جمله راههای ارتباطی،مخازن آب شرب در شر پاوه و شهرهای نودشه،بانه وره و تعدای از روستاها و همچنین تأسیسات سد داریان از پروژه ۶۲۰ واحدی مسکن مهر تپه کوله شهر پاوه نیز بازدید کرد که در زلزله اخیر آسیبی به آن وارد نشده بود . فرماندار پاوه

وی با بیان اینکه شهرستان پاوه نیز براثر زلزله لرزید گفت : خوشبختانه در این زلزله شاهد خسارت جانی نبودیم و فقط حدود ۱۹ شهروند آسیبی سطحی دیده بودند و به یاری خداوند تمامی زیرساختهای شهرستان هم سالم است .

دکتر محمد نادری مدیر پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه در گفتگو با سلام پاوه گفت : در پی زلزله اخیر منطقه و آسیب دیدن جدی مسکن های مهر شهرستان های مختلف استان کرمانشاه بدینوسیله به اطلاع مردم محترم شهرستان پاوه مخصوصا اعضای تعاونی ها میرساند که مسکن مهر تپه کوله پاوه (پروژه ۶۲۰واحدی) در حادثه اخیر با مدیریت و نظارت خوب پروژه هیچ گونه آسیبی ندیده و استحکام سازه و نازک کاری پروژه به حدی بوده که حتی کوچکترین ضرری به واحد ها وارد نشده است.

مهندس آرش رضایی رئیس بنیاد مسکن پاوه نیز گفت : پروژه های مسکن مهر در پاوه چه پروژه های ۱۲۵ واحدی زمین شهری و چه پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه خوشبختانه در زلزله اخیر در شهرستان پاوه هیچگونه آسیبی ندیده اند.

گفتنی است با توجه به شدت زمین لرزه و مشکلات مسکن مهر در تمام کشور و آسیب دیدن جدی این پروژه ها در شهرستانهای زلزله زده اخیر مردم پاوه در زمینه این پروژه ها نگرانی داشتند که الحمد الله شاهد این هستیم که هیچگونه خسارتی به این پروژه ها در شهرستان پاوه وارد نشده است.

تصاویری از پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه بعد از زلزله اخیر

6 پاسخ برای “سالم بودن زیرساختهای پاوه در زلزله اخیر/ پروژه مسکن مهر تپه کوله پاوه هیچگونه آسیبی ندیده است/ عکس

  • احمد در تاریخ آبان 4, 1397 گفت:

    کسی که برای خود خانه واپارتمان می سازد و کلی ایراد واشکال دارد و ستون هایش توسط برق کار صدمه کاری می بینند حال با چه ضریب اطمینانی در مسکن مهرش زندگی می توان کرد دکترای جغرافیا چطور پیمانکار شده به جای مهندس عمران

  • ناشناس در تاریخ آبان 27, 1396 گفت:

    مسکن مهر. زمین شهری خیلیاشون دیواراشون ترک خورده

  • مختار رشیدی در تاریخ آبان 25, 1396 گفت:

    امروز همان فردایی است که منتظرش بودیم .
    خیلی زود دیر می شود .
    فرصت ها را در یابیم .
    این که در این فاجعه بزرگ شهرستان پاوه به خصوص ساختمان های مسکن مهر آسیب ندیده اند فرصتی دوباره برای مردم و مدیران است که در انتخابهایمان حساستر و دقیقتر باشیم و کیفیت را فدای کمیت نکنیم .
    با عنایت به وقایع اخیر و برخورد افکار عمومی و …………. به نظر می رسد که بررسی سریع و صریح و همه جانبه سازه های مسکن مهر و ساختمان های در دست احداث از اولویت های کاری مدیران شهرستان باشد ، زیرا اخذ پایان کار ساختمان به منزله تایید همه جانبه و رعایت قوانین مقررات ساختمان می باشد . و هرگونه قصور و کوتاهی متوجه تایید کنندگان خواهد بود .

  • همشهری در تاریخ آبان 23, 1396 گفت:

    نمیشه گفت که زیر ساخت های مسکن مهر پاوه ایراد نداره چون شدت زلزله نسبت شهرهای سرپلذهاب و ازگه کمتر بود

  • ناشناس در تاریخ آبان 23, 1396 گفت:

    خوب درپاوه حتی خانه های گلی وبیش از پنجاه سال ساخت آسیب ندیدن،نه بخاطراستحکام آنها بلکه بخاطر پایین بودن شدت زلزله در پاوه بود!

  • قاضی در تاریخ آبان 23, 1396 گفت:

    اتفاقا محکمی مسکن مهر تپه کوله مربوطه به مهندسینی میشه که از ترکیه آمده بودن وخالصانه وصادقانه کارکردن اونم شامل کل بلوکها نمیشه حالا شما جناب محمد نادری بامدرک جغرافیا چطوری شما شدین مدیر پروژه!!!! حال آیا خود شما حاضر هستین در واحدهای مسکن مهر سکنی گزینید قطعا خیر