ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:59

تعطیلی فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت باینگان و سرگردانی مردم

تعطیلی فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت باینگان و سرگردانی مردم

به گزارش سلام پاوه:فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهر باینگان از حدود ۲ ماه قبل تعطیل شده و عملا فعالیتی در این دفتر صورت نمی گیرد که این موضوع سرگردانی مردم را به دنبال داشته است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با ۱۰ هزار […]

به گزارش سلام پاوه:فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهر باینگان از حدود ۲ ماه قبل تعطیل شده و عملا فعالیتی در این دفتر صورت نمی گیرد که این موضوع سرگردانی مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با ۱۰ هزار نفر جمعیت یکی از بخش های مرزی استان است که در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و به دلیل تعطیلی فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت در این شهر مردم برای انجام امور روزمره خود با مشکلات فراوانی روبرو شده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر باینگان گفت که از حدود ۲ ماه قبل فعالیت های مربوط به شبکه همراه اول که جزو مهمترین بخش فعالیت های دفتر پیشخوان دولت است در شهر باینگان قطع شده است.

فریدون خسروی،دلیل قطعی این خدمات را ضعف مدیریت این دفتر دانست و افزود: این مورد را با مسئولان شرکت مخابرات استان مطرح کردم که به گفته آنان قرارداد این دفتر با شرکت مخابرات برای انجام فعالیت های همراه اول باید تمدید شود که مدیریت دفتر پیشخوان باینگان این قرارداد را تمدید نکرده است.

وی گفت:شرکت مخابرات اعلام کرد تا ۱۷ آبان امسال مدیریت این دفتر می تواند نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کند و بعد از این تاریخ امکان برقراری ارتباط برای این دفتر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در این دفتر اکنون باز اما فعالیتی در آن انجام نمی شود گفت:بخش عمده فعالیت های این دفتر نیاز به ارتباط مخابراتی دارد که به دلیل تمدید نشدن قرارداد دفتر با شرکت مخابرات این فعالیت ها اکنون ارائه نمی شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر باینگان به اتمام رسیده و اکنون شرکت گاز در حال نصب علمک منازل است، گفت: به دلیل فعال نبودن دفتر پیشخوان دولت، مردم شهر باینگان برای تشکیل پرونده که باید در دفتر پیشخوان دولت انجام شود باید به شهر پاوه مراجعه کنند.

وی اظهار کرد:برای سهولت در کار مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنها به شهر پاوه در شهرداری باینگان مکانی برای استقرار کارکنان شرکت گاز پیش بینی شده که تشکیل پرونده مشترکان گاز در این شهر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر باینگان با بیان اینکه امور مربوط به قطع و وصل تلفن ثابت و همراه و صدور قبوض، تعویض ثبت نام، تغییر نام، فروش سیم کارت در دفتر پیشخوان دولت انجام می شود، گفت: این امور اکنون در شهر باینگان انجام نمی شود و مردم سرگردان شده اند.

خسروی با بیان اینکه این خدمات به دلیل سهل انگاری مدیریت دفتر پیشخوان دولت شهر باینگان تعطیل شده است، گفت: مدیر این دفتر اگر قادر به مدیریت نیست می تواند آن را واگذار کند چرا که مجوز این دفتر بنا به نیاز مردم و انجام امور روزمره آنها صادر شده و باید کسی مدیریت آن را بر عهده بگیرد که بتواند امورات مردم را انجام دهد.

وی به پیگیری این موضوع از طریق نماینده دفاتر پیشخوان دولت شهرستان پاوه نیز اشاره کرد و گفت: نماینده این دفاتر هم اعلام کرد که به دلیل تمدید نکردن قرارداد مربوط به فعالیت های دفتر فعالیت های مربوط به همراه اول آن قطع شده است.

وی از مسئولان ذیربط استان کرمانشاه و شهرستان پاوه خواست در راستای ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از سرگردانی آنها نسبت به تعیین تکلیف این دفتر اقدام نمایند.

خبرنگار فرزاد نویدی

یک پاسخ برای “تعطیلی فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت باینگان و سرگردانی مردم

  • باینگان در تاریخ آبان 23, 1396 گفت:

    دفتر پیخوان خدمات باینگان فیشی را واریز می کنیم مبلغ ۵۰۰ تومان می برد برای مهر دریافت .آیا این قانونی است چرا برخورد نمی شود یا اینکه وظیفه مخابرات و اداره برق وآب و فاضلاب است که مبلغی به ایشان بدهد .خواهشمند است مساعدت فرمایید .