پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:42

موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه تشکیل شد/عکس

موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه تشکیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:همزمان با تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت،با حضور معاون فرماندار پاوه،ریس دفتر امام جمعه شهرستان،نماینده معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،سرپرست و رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه،مدیر بیمارستان قدس و جمعی از معتمدین و خیرین شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت،با حضور معاون فرماندار پاوه،ریس دفتر امام جمعه شهرستان،نماینده معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،سرپرست و رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه،مدیر بیمارستان قدس و جمعی از معتمدین و خیرین شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:با تشکیل موسسه خیریه بیمارستانی در سطح استان و به منظور ساماندهی خدمات سلامت عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیازهای دارویی،درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران،همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاه های تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت جلسه ای تشکیل گردید که پس از بحث و تبادل نظر انتخابات بین اعضاء به شرح ذیل انجام و موسسه خیریه شهرستان پاوه تشکیل گردید.

۵ نفر از اعضاء شامل آقایان دکتر تیمور ازکات به عنوان ریس هیئت مدیره،امیر حاتمی نایب رئیس،فرنام طاهرپور خزانه دار،وهبی احمدی مدیر عامل و فردوس بهرامی به عنوان دبیر موسسه انتخاب شدند.

همچنین آقایان لطیف علیمرادی و تاج الدین ازکات به عنوان اعضا علی البدل هیئت مدیره موسسه منصوب و مکرم قادری به عنوان بازرس اصلی و ممتاز حاتمی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

امید میرود تشکیل این موسسه و فعالیت آن بتواند گامی بلند به سوی توسعه سلامت شهرستان با بهره گیری از کمک و مساعدت خیرین و معتمدین باشد.ضمنا مراحل ثبت اداری موسسه خیریه بیمارستانی از طریق معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دست اقدام می باشد.

5 پاسخ برای “موسسه خیریه بیمارستانی شهرستان پاوه تشکیل شد/عکس

  • همشهري در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    با سلام
    همشهری عزیز تا جایی که من اطلاع دارم واز اعضااین موسسه پرسیدم هدف از تشکیل خیریه ساماندهی کمک خیرین میباشد وهرگونه دستگاه یا خدماتی که در این راستا واز کمک خیرین جمع اوری گردد بدون هیچگونه مخارجی در خدمت تمام اقشار ان شهر میگرددودر قبال این خدمت اعضای اصلی این موسسه بدون هیچگونه دستمزدی دست به این امر خداپسندانه را دارن

  • شهروند در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    یک قوطی دیگر به قوطی های ادارات و فروشگاهها اضافه شد به اندازه خیرین موسسه تشکیل شده نمی شود یکی باشد و به نیازمندان کمک کند در هر شهر یک مکان یا ارگان یا اداره وجود دارد و کارهای مربوط به مجموعه را انجام می دهد در شهر یک موسسه برای امور خیریه کافی است این موسسه جدید با التیام موازی است و یا سایر موسسات گاهی اوقات شائبه سو استفاده از تشکیل این موسسات به مشام می رسد البته در نیت خیر این عزیزان شک نیست ولی اینگونه پراکندگی هم صورت خوبی ندارد آنقدر زیاد شده اند در برخی مکانها انگار که قوطی فروشی دایر کرده اند

  • فرزاد سلیمی در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    تشکیل چنین انجمن هایی هر چند مایه خیر برای جامعه است و بی شک میتواند حلال بسیاری از مشکلات شهری گردد اما اگر به قانون اساسی مراجعه نماییم بهداشت و درمان باید رایگان باشد. بیمارستان در حال ساخت پاوه. کلنیک وعده داده شده. حل مشکلات درمانی و بهداشتی پاوه. وغیره همه وانه با مشکل روبرو شده و وعدهای مسولین راه به جایی نبرده حالا دست به دامن مردم شده اند تا در راه خدا نسبت به ساخت و بازسازی اماکن درمانی کمک کنند. درست است که مردم این منطقه مردمانی هستند که بنا به اعتقادات دینیشان همیشه در امورات خیریه زبانزد بوده و هستند اما این اقدامات نباید باعث گردد که مسولین به وضایف خود عمل نکنند و تشکیل اینچنین انجمن هایی باعث گردد تا بودجه مراکز درمانی بخاطر کمک مردم کم شود. مدتی پیش به همت انجمن صلاحالدین پاوه دومین شهر بدون گداز کشور نام گذاری گردید که خود جای بحث دارد به یمن این نام گذاری آیا دید مسولین به پاوه تغییر نکرد در حالی که پاوه بیشترین آمار بیکاری در استانی را دارد که خود در کشور رتبه اول بیکاری را دارد. امیدوارم تشکیل چنین انجمن هایی که قطعا با نیت خیر اعلام موجودیت میکنند عواقب مفیدی برای جامعه شهرستان پاوه داشته باشد.

  • ناشناس در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    اینها که انتخاب شدند خودشان یک تک ریال کمک کردن

  • همشهري در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    با سلام ودرود
    ایشالله که مبارک باشد وازمبانی تشکیل این موسسه خیریه کمال تشکر را دارم چون واقعا در شهرهای که این موسسه دائر میباشد تمام خدمات این موسسه بدون ریاوبدون هیچ چشم داشتی و برای رفاه حال همشهریان اقدام به خدمات پزشکی مینمایند