پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:06

فرهاد علیمرادی مشاور عمرانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه شد

فرهاد علیمرادی مشاور عمرانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه شد

به گزارش سلام پاوه:طی حکمی از سوی بیژن کردستانی،مهندس فرهاد علیمرادی به عنوان مشاور جوان در امور عمرانی شهرک صنعتی پاوه منصوب شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:طی ابلاغی از سوی مهندس بیژن کردستانی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه،مهندس فرهاد علیمرادی رابه عنوان مشاور خود در امور عمرانی شرکت شهرکهای شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:طی حکمی از سوی بیژن کردستانی،مهندس فرهاد علیمرادی به عنوان مشاور جوان در امور عمرانی شهرک صنعتی پاوه منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:طی ابلاغی از سوی مهندس بیژن کردستانی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه،مهندس فرهاد علیمرادی رابه عنوان مشاور خود در امور عمرانی شرکت شهرکهای شهرستان پاوه در جهت شکوفایی و حل مشکلات شهرک صنعتی منصوب کرد.

با توجه به سفر اخیر دکتر یزدانی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت به شهرستان پاوه و پیگیریهای دکتر شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی،در جهت راه اندازی و ساماندهی شهرکهای صنعتی و تلاش برای ایجاد زیر ساختها در جهت اشتغال جوانان و رفع بیکاری در منطقه،به همراه مدیرکل صنعت،معدن و تجارت،معاون اقتصادی استاندار،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه،فرماندار،بخشدار و برخی از روسای ادارات در بازدید از شهرک صنعتی پاوه از چند طرح صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله شرکت بتن آماده علیمرادی واقع در شهرک صنعتی با مدیر عاملی فرهاد علیمرادی بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است مهندس فرهاد علیمرادی دارای مدرک کارشناس ارشد عمران سازه و هم اکنون رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان پاوه می باشد.

7 پاسخ برای “فرهاد علیمرادی مشاور عمرانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه شد

  • عین الدین رحیمی در تاریخ آبان 22, 1396 گفت:

    تبریک به انتخاب بجاوشایسته جناب مهندس علیمرادی به سمت مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان پاوه وآرزوی توفیق وبهروزی برای ایشان

  • آزادعلیمرادی در تاریخ آبان 21, 1396 گفت:

    با عرض سلام وتقدیم تبریک وتهنیت به حضور جناب مهندس علیمرادی
    جا دارد مراتب تقدیر وتشکر خود را بابت تلاش وکوشش بی وقفه وشبانه روزی شما در جهت پیشبرد اهداف اشتغالزای در سطح منطقه، به محضر جنابعالی رسانده و انتخاب بجا وشایسته شما بسمت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه را تبریک عرض نمایم .
    برایتان توفیقات روز افزون را از خداوند متعال خواستارم.

  • افشین رحیمی در تاریخ آبان 20, 1396 گفت:

    استادمعزز جناب آقای مهندس علیمرادی انتخاب بجاوشایسته جنابعالی بسمت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه برگ زرین وسندافتخاردیگری برای منطقه وعلل الخصوص دانشجویان شما می باشد که انشاءالله باهمت ودرایتتان تحولی شگرف دربازاروموجب رونق اقتصادی شهرمان شوید.
    دانشجوی کوچکتان افشین رحیمی

  • جعفری در تاریخ آبان 20, 1396 گفت:

    تبریک
    قطعا این انتخاب شایسته مهندس علیمرادی را باید به فال نیک گرفت و انشالله شاهد پیشبرد اهداف اشتغالزایی به واسطه پیشرفت شهرک صنعتی می باشیم

  • همکار در تاریخ آبان 20, 1396 گفت:

    با عرض تبریک و تهنیت ،توفیق روز افزون شما برادر گرامی را از خداوند منان خواهانم.امید که این دیار همیشه از پتانسیل جوانان متعهدی چون شما بهره مند گردد.

  • امیر حاتمی در تاریخ آبان 20, 1396 گفت:

    انتخاب به جا وشایسته جناب آقای مهندس علیمرادی را تبریک عرض می کنم وبرای ایشان آرزوی موفقیت وسر بلندی را از خداوند برایشان خواستارم واقعا این مهندس خوش اخلاق شایستگی پسته های بالاتر را لایق می باشند

  • پیمان در تاریخ آبان 20, 1396 گفت:

    این انتخاب شایسته را خدمت مهندس علیمرادی .دوست و همکار عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده برای ایشان تداوم موفقیت هایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم .
    امیدوارم با تخصص و تجاربی که در ایشان مشهود است گامی در راستای رفع مشکلات و کاستی های شهرک های صنعتی شهرستان پاوه برداشته شود .