پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:55

نمایشنامه طنز”فرج کاندیدای شورا می شود”هفته آینده در پاوه به روی صحنه می رود

نمایشنامه طنز”فرج کاندیدای شورا می شود”هفته آینده در پاوه به روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول انجمن نمایش شهرستان پاوه از اجرای تئاتر طنز “فرج کاندیدای شورا می شود”خبر داد.   شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:به همت انجمن نمایش شهرستان پاوه و با همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر طنز فرج کاندیدای شورا می شود در هفته آینده به […]

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول انجمن نمایش شهرستان پاوه از اجرای تئاتر طنز “فرج کاندیدای شورا می شود”خبر داد.

 

شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:به همت انجمن نمایش شهرستان پاوه و با همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر طنز فرج کاندیدای شورا می شود در هفته آینده به روی صحنه می رود.

 

وی افزود:این تئاتر طنز به نویسندگی هنرمند آوات ازنب و یک کار گروهی از انجمن نمایش پاوه می باشد که نزدیک به یک ماه است با تلاش هنرمندان آماده اجرای عمومی شده است.

 

انصاری گفت؛در این تئاتر کمدی آقایان آوات ازنب و شاهین زبانگهر و خانم آیدا میروانی به ایفای نقش می پردازند.

 

انصاری افزود:این نمایشنامه طنز است که در آن یکی از موضوعات اجتماعی روز را بحث می کند و در واقع در خصوص شایسته سالاری و شایسته پروری و انتخاب شایسته و درست در جامعه امروزی می پردازد.

 

مسئول انجمن نمایش پاوه اعلام کرد:زمان اجرای این نمایشنامه ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه در سه شب متوالی برای علاقه مندان به نمایش در خواهد آمد که در صورت استقبال علاقه مندان یک شب دیگر تمدید خواهد شد.

 

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت تهیه و رزو بلیط به آدرس خ انقلاب اسلامی پاساژ رسولی نوشت افزار بابک رحیمی مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۵۹۴۵۴۲۴۲ تماس حاصل نمایند.قیمت هر بلیط ۸۰۰۰ تومان می باشد.

یک پاسخ برای “نمایشنامه طنز”فرج کاندیدای شورا می شود”هفته آینده در پاوه به روی صحنه می رود

  • سیروان در تاریخ آبان 18, 1396 گفت:

    سلام به کاکه آوات ازنب وهمکارانش وهمچنین آقایان صالحی وزربان حضور آقای ازنب در هر گروه نمایشی نوید بسیار خوبی است برای علاقمندان به نمایش امیدوارم موفق باشید