ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:54

بازارچه شوشمی فاقد آب شرب است

بازارچه شوشمی فاقد آب شرب است

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه از نبود آب شرب به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات بازارچه شوشمی یاد کرد.   به گزاارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور شامگاه امشب در بیست و نهمین جلسه کارگروه دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۳۴ کیلومتر از مسیر پاوه تا نودشه […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه از نبود آب شرب به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات بازارچه شوشمی یاد کرد.

 

به گزاارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور شامگاه امشب در بیست و نهمین جلسه کارگروه دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۳۴ کیلومتر از مسیر پاوه تا نودشه دارای شیب تند و پیچ های متعددی است که تردد خودروها را در این مسیر با مشکل مواجه کرده است.

 

ایده پور افزود:ایجاد زیر ساختها در این مسیر به مبلغ اعتباری بالایی نیاز دارد، از سوی دیگر اگر۱۰ تریلر در این محور تردد کند مسیر شوشمی بسته شده و بقیه ترددهای مردم مختل می شود.

 

ایده پور از وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد به مشکلات این مسیر به صورت ویژه نگاه شود و برای اصلاح آن اقدامات لازم انجام شود.

 

فرماندار پاوه افزود:در سال ۹۳ و۹۴  بیش از دو میلیارد تومان از محل اعتبارات خاص برای زیرساختهای بازارچه شوشمی هزینه شده است.

ایده پور از نبود آب شرب به عنوان مشکل دیگر بازارچه شوشمی یاد کرد و افزود: این مرز دارای برق و اینترنت است و روزانه حدود ۷۰ تا ۸۰ ماشین برای تخلیه بار تردد دارند.

منبع:فارس

2 پاسخ برای “بازارچه شوشمی فاقد آب شرب است

  • ناشناس در تاریخ آبان 18, 1396 گفت:

    اینترنتش کجاست ما که ندیدیم

  • شوشمه ای در تاریخ آبان 17, 1396 گفت:

    سلام
    جناب فرماندار محترم
    چندین چشمه در نزدیکی بازارچه شوشمی وجود دارند . از جمله چشمه دره مامور ( چشمه ای چهار فصل ) واقع در زیر پاسگاه تک درخت )
    اگر به واقع مسئولان قصد داشته باشند به بازارچه شوشمه سروسامان دهند و مشکل آب شرب انجا را رفع کنند . با هزینه ای مناسب و خرید چشمه از صاحب باغ ، مشکل آب این بازرچه برای همیشه رفع خواهد شد .
    امیدوارم پیگیری شود