ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:08

رعایت اخلاق و مردم داری باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد

رعایت اخلاق و مردم داری باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد

به گزارش سلام پاوه: رعایت اخلاق و مردم داری در برخورد با مردم از مهم ترین خصوصیاتی است که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت در جامعه باید داشته باشد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی پاوه با توجه به […]

به گزارش سلام پاوه: رعایت اخلاق و مردم داری در برخورد با مردم از مهم ترین خصوصیاتی است که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت در جامعه باید داشته باشد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی پاوه با توجه به وسعت مأموریت، رسالت و ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با مردم، افزود: این نیرو بیش از دیگر سازمانها در تیررس انتقاد قرار دارد و به همین دلیل باید صبر و بردباری پرسنل آن بیشتر از دیگران باشد.

وی در ادامه با اشاره به ناامنی برخی کشورهای منطقه گفت:جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است.

وی اظهار کرد:خداوند را شاکریم که در سایه لطف خویش، درایت، حکمت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، زحمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و هوشیاری و در صحنه بودن مردم امروز جمهوری اسلامی در خاورمیانه با اتکا به خود و همگام و همراه با رهبری حرف اول را می زند.

وی آمادگی نیروهای مسلح، درایت و حکمت رهبری و هوشیاری و همراهی مردم با رهبری را از شاخصه های مهم و اساسی امنیت و نعمت عنوان کرد و گفت:تداوم، استمرار و تقویت این نعمت ها مستلزم شکرگزاری و تلاش برای حفظ آنها است.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع فرهنگی جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت:با وجود امنیت فیزیکی در جامعه اما به لحاظ فرهنگی مشکلاتی داریم.

ماموستا قادری افزود:امروز شاهدیم که رسانه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با قدرت و سرعت بر افکار، اندیشه و عقاید جوانان و خانواده های ما تأثیر مخرب می گذارند.

وی افزود:علاوه بر این تندروی گروههای تکفیری در ممالک اسلامی بلای جان مسلمانان شده و همین مسئله باعث شده احساسات ملی، اعتیاد، فساد اخلاقی وعصیان اجتماعی در اثر این تهاجم فرهنگی در جامعه ما مشهود است.

وی تصریح کرد:امروز رسانه ها و شبکه های اجتماعی مأمور حمله به قلوب مسلمانان و تخریب این ناحیه است لذا باید برای مقابله با ترفند دشمنان هوشیار باشیم.

امام جمعه پاوه با قدردانی از اقدام نیروی انتظامی در رصد سایت ها و فضای مجازی به وظیفه و رسالت تمام اقشار اعم از علما، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مردم اشاره کرد و گفت: برنامه دشمن در این برهه غافل کردن ما از اوضاع است.

ماموستا قادری افزود:دشمنان درصددند تا با غافل کردن ما از اوضاع و بی اطلاعی و آگاهی نداشتن از دور و بر خودمان با تهاجمی حساب شده ما را غافلگیر کنند.

وی افزود:سه سال است خاومیانه گرفتار بلایی خانمانسوز به نام داعش است که به امید خدا در حال تمام شدن است اما در این حال شاهدیم در لبنان و سعودی با هدایت امریکا بوی توطئه و ترفند دیگری بخصوص علیه جمهوری اسلامی می آید.

فرمانده انتظامی پاوه نیز با اشاره به بهسازی و بهبود کیفی فضای فیزیکی ستاد انتظامی این شهرستان گفت: این اقدام در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل بوده است.

سرهنگ حمیدرضا ملکی افزود:هم اکنون فضای مناسب و در خور و شأن برای نیروهای مسلح و حتی سازمانهای دیگر دولتی شهرستان در ستاد انتظامی در بخشهای نظامی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و رفاهی ایجاد شده است.