ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:11

پیگیری و تاکید فرماندار و نماینده اورامانات برای عملیاتی شدن کمربندی پاوه

پیگیری و تاکید فرماندار و نماینده اورامانات برای عملیاتی شدن کمربندی پاوه

به گزارش سلام پاوه : ترافیک شهر پاوه به عنوان پدیده ای ناموزن و آزار دهنده برای هر شهروند و مسافری که وارد شهر شود ملموس و قابل تجربه است. ساختار توپوگرافی شهر امکان هرگونه مانور جهت باز طراحی معابر و شکستن بن بستهای ترافیکی را از منظر درون شهری منتفی می نماید. و این مشکل […]

به گزارش سلام پاوه : ترافیک شهر پاوه به عنوان پدیده ای ناموزن و آزار دهنده برای هر شهروند و مسافری که وارد شهر شود ملموس و قابل تجربه است. ساختار توپوگرافی شهر امکان هرگونه مانور جهت باز طراحی معابر و شکستن بن بستهای ترافیکی را از منظر درون شهری منتفی می نماید. و این مشکل باعث شده است که از سنوات گذشته تا به امروز موضوع احداث کمربندی برای شهر پاوه در دستور کار قرار گیرد. و  در این خصوص فرماندار و شهاب نادری نماینده اورامانات در نشست روز گذشته با استاندار کرمانشاه در محل سد داریان بر ضرورت احداث این طرح تاکید کردند. 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشست روز گذشته شورای برنامه ریزی شهرستان پاوه با تاکید فرماندار و نماینده اورامانات شهاب نادری برضرورت احداث جاده کمربندی پاوه با حضور استاندار کرمانشاه موضوع کمربندی پاوه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار پاوه با بیان اینکه طرح مطالعاتی ساخت کمربندی برای شهر پاوه در دهه ۷۰ آغاز شده است گفت :این جاده کمربندی به طول ۱۸ کیلومتر می باشدکه مطالعات این طرح از سال ۱۳۷۴ آغاز شده و مطالعات آن انجام شده است  و سال گذشته مرحله دوم مطالعات آن انجام شد .

پرویز ایده پور با بیان اینکه طرح کمربندی پاوه لازم و ضروری است گفت : حل مشکل ترافیک شهری ، رفع مشکلات آلودگی صوتی کامیونها در زندگی شهروندان ، بحث پدافند غیر عامل و بحرانهای طبیعی ،انتقال بار ترافیکی مرز به خارج از تنها معبر شهری ، تردد راحت تر برای ساکنین شهرهای مرزی، ایجاد فضای لازم برای توقف خودروهای مهمانان و گردشگری کمک به توریسم  و توسعه گردشگری پاوه از جمله فواید این طرح می باشد. که امیدواریم برای عملیاتی شدن آن اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

مهندس نیک کردار معاون استاندار کرمانشاه نیز گفت : مطالعات طرح کمربندی پاوه به اتمام رسیده است و حتی مطالعات این طرح نیز کاملا به روز شده است .

وی با برآورد رقمی در حدود ۹۰ میلیارد تومان برای احداث این کمربندی گفت : در صورت تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی آن شروع می شود.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت احداث کمربندی پاوه به سلام پاوه گفت : کار برآورد اعتبار برای طرح جاده کمربندی پاوه در دستور کار قرار گرفته است و خوشبختانه فرماندار و استاندار نیز پیگیر این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه براساس برآوردها برای عملیاتی کردن طرح کمربندی پاوه رقمی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است گفت : کار پیگیری برای تخصیص اعتبار لازم برای این طرح را در دستور کار قرار داده ام و امیدوارم با همراهی استاندار و فرماندار و مسئولان شهرستانی و استانی احداث این مسیر کمربندی برای رفع مشکلات ترافیکی شهر پاوه و کمک به توسعه این منطقه صورت پذیرد.

 

استاندارکرمانشاه نیز با تاکید بر معاون عمرانی خود خواستار بررسی ضرورت طرح در بازده زمانی ۱۵ روزه شد و سپس از نماینده اورامانات خواست که از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز پیگیر تخصیص اعتبارات باشد.

2 پاسخ برای “پیگیری و تاکید فرماندار و نماینده اورامانات برای عملیاتی شدن کمربندی پاوه

  • همشهری در تاریخ آبان 16, 1396 گفت:

    اجراوایجادکمربندی ویاهر جاده دیگری نه تنها درشهرستان پاوه دارای شرایط، قوانین وموازینی است که رعایت آنها موجب پیشرفت و موفقیت پروژه خواهد شد..باتوجه به شرایط موجود منطقه دره نیشه از بیشترین شرایط وخصوصیات مثبت جهت این امربرخورداربوده..که ایجاد این کمربندی میتواند درارتفاع بالاتر وبه موازات کمربندی موجود باشد..امیداست این مورد مدنظر مسئولان واقع شود چون علاوه بر بهبود ترافیک جاذبه توریسمی نیز خواهدداشت..

  • ناشناس در تاریخ آبان 15, 1396 گفت:

    کمربندی که از اتشگاه روبروی پاوه احداث کنند به یکباره پاوه را تماما در حاشیه قرار میدهد امید است که مسئولین شهر جلو این کار را بگیرند