ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:05

درخشش شاعر خوش ذوق پاوه ای در سردشت/شعر هادی سپنجی اثر برتر همایش معرفی شد

درخشش شاعر خوش ذوق پاوه ای در سردشت/شعر هادی سپنجی اثر برتر همایش معرفی شد

به گزارش سلام پاوه:هفتمین همایش سراسری علمی ادبی بانوان در سردشت با معرفی ۱۴ شعر و ۳۸ مقاله برتر از بین ۱۰۴ اثر ارسال شده از ۱۹ استان کشور به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار سردشت در این همایش با تاکید بر نقش بانوان،دانشگاه ها را نقطه عطفی در توسعه یافتگی ارزیابی کرد […]

به گزارش سلام پاوه:هفتمین همایش سراسری علمی ادبی بانوان در سردشت با معرفی ۱۴ شعر و ۳۸ مقاله برتر از بین ۱۰۴ اثر ارسال شده از ۱۹ استان کشور به پایان رسید.هادی سپنجی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار سردشت در این همایش با تاکید بر نقش بانوان،دانشگاه ها را نقطه عطفی در توسعه یافتگی ارزیابی کرد و گفت:دانشگاه ها با برنامه های مدون و استراتژیک بهترین مکان برای تفکر و افزایش مشارکت های اجتماعی و فرهنگی بانوان هستند.

‘نژاد جهانی’ آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه دانست و افزود:زنان در رابطه با آموزش و پرورش کودکان نقش مهمی را ایفا و زمینه بهره مندی و توسعه همه جانبه را فراهم می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت نیز در این همایش اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش اشاعه فرهنگی، تبادل اندیشه و افکار بین فرهیختگان، ادیبان و نویسندگان اقوام و مذاهب مختلف استان های مختلف کشور بوده که قطعا پازل فرهنگی زیبایی را به وجود آورده است و اینگونه اقدامات حرکت در راستای توسعه و رشد و بالندگی علمی شهرستان است.

کاوه حیاک اضافه کرد:در این همایش ۱۰۴ مقاله از ۱۹ استان در ۲۸ موضوع و ۵ محور عمده زنان و مطالعات فلسفی، ادبیات و زنان، زنان و مطالعات فرهنگی، زنان و مطالعات خانواده، و همچنین زنان و رسانه های ارتباط جمعی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود:با نظر هیات داوران ۱۴ شعر و ۳۸ مقاله به عنوان اثرات برتر معرفی شدند که با اهدای تندیس همایش و جوایز نقدی از هر یک از آنها تجلیل شد.شرمین حکمت از آذربایجان غربی (سردشت) فاطمه علون آبادی از اصفهان(اصفهان)آقای آوات مصطفایی و خانم کلثوم احمدزاده از آذربایجان غربی(سردشت)آقای آرمان و خانم شلیر اولی از کردستان(سقز)خانم فاطمه خالق صفت از آذربایجان غربی(ارومیه)خانم لیدا واعظ از یزد،آقای موسی الرضا حیدری از خراسان رضوی‌(مشهد) و همچنین شعر آقای هادی سپنجی از کرمانشاه(شهرستان پاوه)شعر آقای فرهاد صالحی فر از آذربایجان غربی(سردشت)،مقاله خانم شیدا احمدی از کردستان (بانه) از جمله تعدادی از تقدیرشدگان بودند.

 

هادی سپنجی

2 پاسخ برای “درخشش شاعر خوش ذوق پاوه ای در سردشت/شعر هادی سپنجی اثر برتر همایش معرفی شد

  • همشهری در تاریخ آبان 15, 1396 گفت:

    تبریک میگم به کاک هادی واقعا مایه افتخاره .

  • سعدی سپنجی در تاریخ آبان 14, 1396 گفت:

    ته بریک ماچو به کاک هادی عه زیزی .جه خودای گه وره ی گه ره کمه ن که هه میشه ویش و بنه ماله ش هه ر بیوه ی و سلامه تی بانی.