ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:32

گزارش تصویری از سفر استاندار کرمانشاه به پاوه

گزارش تصویری از سفر استاندار کرمانشاه به پاوه

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز استاندار کرمانشاه و هیئت همراه و نماینده مردم پاوه و اورامانات در سفر یک روزه ای در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : استاندار کرمانشاه صبح امروز شنبه با هیئتی همراه با استقبال حاج ماموستا قادری و فرماندار پاوه و مسئولان شهرستان به […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز استاندار کرمانشاه و هیئت همراه و نماینده مردم پاوه و اورامانات در سفر یک روزه ای در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : استاندار کرمانشاه صبح امروز شنبه با هیئتی همراه با استقبال حاج ماموستا قادری و فرماندار پاوه و مسئولان شهرستان به همراه شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در هوایی بارانی وارد شهرستان پاوه شد سپس در بدو ورود به شهرستان در یادمان شهدای این شهر حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در بازدید مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از شهرستان پاوه از پروژه انتقال آب سد هیرویی به سرپل ذهاب و مرز شوشمی در شهر نوسود بازدید شد در ادامه برنامه بازدیدهای استاندار و نماینده مردم پاوه و اورامانات در شهرستان پاوه از شهر نودشه ، آرامگاه سید عبیدالله در روستای هجیج ، طرح نجات بخشی چشمه بل ، سد داریان و نیروگاه این سدبازدید هایی به عمل آمد.

در پایان این بازدیدها در سالن جلسات مجتمع اداری سد داریان  نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان برای تصویب مصوباتی برگزار شد سپس در پایان سفر کاری استاندار با حضور در منزل حاج ماموستا قادری با ایشان دیدار کردند و پایان بخش سفر استاندار و هیئت همراه وی دیدار با خانواده شهیدعبدالله زاده بود.

 

 

استاندار کرمانشاه در پاوه