پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:32

گزارش تصویری آئین شکرگزاری انار و جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان

گزارش تصویری آئین شکرگزاری انار و جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان

به گزارش سلام پاوه:  اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در شهر باینگان با استقبال گردشگران و مردم مسئولین برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که به میزبانی شهر باینگان در محل پارک تفریحی شیوسر و مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان برگزار شد در آئینی که […]

به گزارش سلام پاوه:  اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در شهر باینگان با استقبال گردشگران و مردم مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که به میزبانی شهر باینگان در محل پارک تفریحی شیوسر و مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان برگزار شد در آئینی که با حضور مهمانان ویژه ای از جمله دکتر طالع ماسوله پدر گردشگری ایران ، مهندس محمدعلی بیطرف رئیس کنسرسیوم توسعه گردشگری و صنایع فرهنگی ایران، مسئولین استانی و شهرستانی از جمله مهندس خسروانی مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای، فرماندار شهرستان پاوه، بخشدار باینگان،اعضای شورای اداری شهرستان پاوه، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها ، اصحاب رسانه ،جمع کثیری از فعالین حوزه گردشگری و شماری که هم در قالب تور و به صورت انفرادی در مراسم حضور به هم رسانیده بودند از بسته بندی محصولات پاک باینگان با برند ((چاوگ)) توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان رونمایی شد همچنین طی مراسمی از نخستین دستگاه آب انار گیر سنتی که طراحی و ساخت آن نیز توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان انجام گرفته بود پرده برداری شد.

طبخ غذاهای سنتی، ارائه محصولات باغی و غذایی ارگانیک و صنایع دستی منطقه اورامانات ، اجرای موسقی های سنتی و آئینی و… از دیگر قسمت های این مراسم بود که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

عکس : فرهاد صالحی ،ادریس خسروی زاده ، سجاد خدری

 

 

4 پاسخ برای “گزارش تصویری آئین شکرگزاری انار و جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان

  • باینگان در تاریخ آبان 14, 1396 گفت:

    به فکر جشن نباشید به فکر اشتغالزایی و مشکلات منطقه باشید جوانان فکر کنید و ببینید و بعدا”قضاوت کنید

  • وحید در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    واقعا مراسم زیبا و چشم نواز و عالی بود ..
    دس مریزاد … ???

  • بهزاد در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    آدم وقتی جایی رو نرفته باشه فکر می کنه دنیار با مرکزیت محل سکونتش می چرخد؟؟؟؟ بزرگترین منطقه تولید محصولات ارگانیک؟؟؟؟؟؟؟

    • باینگان در تاریخ آبان 15, 1396 گفت:

      عجب ارگانیک کاک بهزاد و کاک وحید