ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:01

نشست ساماندهی و انتقال صنوف فنی شهر پاوه به شهرک کارگاهی برگزار شد

نشست ساماندهی و انتقال صنوف فنی شهر پاوه به شهرک کارگاهی برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:نشستی در خصوص ساماندهی و انتقال صنوف فنی شهر پاوه با حضور معاون فرماندار،روسای ادارات صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،شرکت گاز،نماینده شهرداری،مخابرات ، رئیس پلیس راهور،مسئول اماکن عمومی نیروی انتظامی و اعضای هیئت امنای شهرک گارگاهی در محل فرمانداری پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه:نشستی در خصوص ساماندهی و انتقال صنوف فنی شهر پاوه با حضور معاون فرماندار،روسای ادارات صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،شرکت گاز،نماینده شهرداری،مخابرات ، رئیس پلیس راهور،مسئول اماکن عمومی نیروی انتظامی و اعضای هیئت امنای شهرک گارگاهی در محل فرمانداری پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه در ابتدا توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی،زیرساختها و نحوه واگذاری و تعداد واحد های صنفی مستقر در شهرک گارگاهی توضیحاتی ارائه داد و خواستار همکاری و تعامل واحد های صنوف فنی جهت انتقال به شهرک گارگاهی در آینده نزدیک شد.

 

شاهزخ دولتخواه از مالکین واحدهای صنوف فنی که دارای مغازه و زمین هستند درخواست نمود با هماهنگی هیئت مدیره شهرک کارگاهی و اتحادیه های مربوطه شرایط را برای انتقال فراهم نمایند تا شهرک کارگاهی به رونق مورد نظر تحقق یابد.

 

معاون فرماندار پاوه در این جلسه اعلام کرد:اغلب مشکلات به وجود آمده علی الخصوص در این شهرک را ناشی از ترجیح منافع شخصی بر عمومی دانست و افزود:ایجاد ساماندهی ناحیه شهرک کارگاهی را از ضروریات مهم هر شهر عنوان کرد.

سید نجیب میرانی افزود:با توجه به آلودگی های شنیداری و دیداری این واحد ها لزوم ساماندهی و انتقال آنها را بر اساس اولویت بندی،رعایت حقوق شهروندی را خواستار شد.

 

وی از دستگاههای خدمات رسان از جمله گاز و مخابرات و شهرداری خواست با ایجاد خدمات زیربنایی خود در شهرک کارگاهی در اسرع وقت بالاخص جاده دسترسی و بهسازی معابر توسط شهرداری شد و آمادگی فرمانداری را جهت هرگونه همکاری را اعلام نمود.

 

در ادامه روسای حاضر در جلسه هر کدام به بیان نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند که در پایان جلسه ۱۰بند مصوب شد و مقرر گردید که هر کدام از دستگاههای مربوطه مصوبات در جلسه را پیگیری و اعلام کنند.

 

 

 

 

 

4 پاسخ برای “نشست ساماندهی و انتقال صنوف فنی شهر پاوه به شهرک کارگاهی برگزار شد

  • آگاه در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    سلام
    اگه ده مغازه بروند به شهرک بقیه هم مجبور میشوند برن هم واسه خودشون راحت هم واسه مردم

  • ساکن خیابان امام محمد غزالی در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    بامید خدا در روزهای نزدیک شاهد استفاده عابران از پیاده رو ها باشیم
    ممنون از زحمات همه زحمت کشان

  • شهروند در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    واقعا خسته نباشید این اقدام نجات بخش هرگز از یادها نخواهد رفت وبه عنوان یادگاری آقای میرانی معاونت محترم فرماندار در اظهان باقی خواهد ماند

  • شهروند در تاریخ آبان 13, 1396 گفت:

    اگر به برگزاری جلسات و تعریف و تمجید باشد چیزی کم نداریم ولی در عمل چیزی نیستیم چیزی که در نظر تمام مسئولین پنهان نیست آلوده شدن آب در حد فاضلاب هنگام بارندگی است که چندین سال است این امر در جلو چشم تمام مسئولین محترم شهرستان تکرار می شود و هیچ گونه اقدام عملی نمی کنند ولی اگر یک روز از مهلت پرداخت هزینه فاضلاب بگذرد مامورآن ابفا سریع بدون فوت وقت دست به کار می شوند راستی کار بهداشت چیست فرمانداری به عنوان ناظر ادارات شهرستان چه کار می کند چه کسی مسئول این کار شاید مقصر اداره ثبت اسناد و املاک باشد اداره ابفا در این رابطه چه نقشی دارد راستی چرا کسی به این خاطر زیر سوال نمی رود در ابتدایی ترین مکان دنیا به اندازه پاوه آبش آلوده نیست آقای فرماندار چرا کاری انجام نمی دهید و آرام در کنار این امر هر سال می گذری