س 28 فروردین 1403 ساعت 16:13

سروان عبدی محدودیتهای ترافیکی شهر پاوه در روز ۱۳ آبان را اعلام کرد

سروان عبدی محدودیتهای ترافیکی شهر پاوه در روز ۱۳ آبان را اعلام کرد

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از اعمال محدودیت های ترافیکی درمیدان شهدای پاوه تا سه راهی ارشاد اسلامی در روز ۱۳ آبان خبر داد. سروان عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه برای برپایی هر چه با شکو‌ه‌تر راهپیمایی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از اعمال محدودیت های ترافیکی درمیدان شهدای پاوه تا سه راهی ارشاد اسلامی در روز ۱۳ آبان خبر داد.سروان عبدی

سروان عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه برای برپایی هر چه با شکو‌ه‌تر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد:‌بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از ساعات اولیه صبح روز شنبه مورخ ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۶ به مناسبت روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در مسیر میدان شهدا تا سه راهی ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به به تدابیر و اقدامات ترافیکی پلیس راهور پاوه به منظور ارتقا نظم و ایمنی در تردد شرکت‌کنندگان در این مراسم اضافه کرد:‌ پرسنل پلیس راهور شهرستان از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا خاتمه مراسم و عادی شدن وضعیت ترافیک معابر منتهی به مسیر این راهپیمایی حضور فعال و چشمگیر خواهند داشت.

 

سروان عبدی افزود:برهمین اساس،ممنوعیت‌های تردد و پارک خودرو در مسیرهای میدان شهدای تا سه راهی ارشاد اسلامی در یوم‌الله ۱۳ آبان وجود دارد و از شهروندان درخواست می شود که پلیس راهور را در برقراری نظم و تردد در این روز همکاری نمایند.

 

وی به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن در حاشیه خیابان های مورد اشاره و خودداری کنند، در غیر اینصورت وسایل نقلیه آنها با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

گفتنی است ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم’ تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ کشتار بی ‌رحمانه دانش‌ آموزان توسط رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و اشغال سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸’ است.