پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 04:17

داشتن کد فعالیت برای آژانس های اتومبیل کرایه پاوه الزامی است/لزوم توجه شهروندان به استفاده از خودروهای شناسنامه دار

داشتن کد فعالیت برای آژانس های اتومبیل کرایه پاوه الزامی است/لزوم توجه شهروندان به استفاده از خودروهای شناسنامه دار

به گزارش سلام پاوه:جلسه ستاد ساماندهی اتحادیه تاکسی تلفنی(آژانسها)با حضور رئیس راهور پاوه،نماینده اداره صنعت،معدن و تجارت،نماینده اتحادیه مربوطه و مدیران آزانس های شهری و روستایی در محل دفتر نماینده اتحادیه در شهرستان پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این جلسه نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به […]

به گزارش سلام پاوه:جلسه ستاد ساماندهی اتحادیه تاکسی تلفنی(آژانسها)با حضور رئیس راهور پاوه،نماینده اداره صنعت،معدن و تجارت،نماینده اتحادیه مربوطه و مدیران آزانس های شهری و روستایی در محل دفتر نماینده اتحادیه در شهرستان پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این جلسه نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به بیان مسائل و مشکلات و راه حلهای اتحادیه مربوطه پرداخت و خواستار همکاری مدیران آژانسهای شهری و روستایی جهت خدمت بهتر به مردم را خواستار شد.

بهاء الین سلیمانی افزود:از تاریخ ۹۶/۰۷/۳۰ به بعد مدیران آژانسها موظف هستند که به دلیل ازدحام و ترافیک سنگین در حمل و نقل شهری از دادن کد شناسایی و جذب افراد جدید در آژانس ها جلوگیری به عمل بیاورند.

وی در خصوص جابجایی رانندگان در آژانس های سطح شهر اعلام کرد کسانی که قصد جابجایی در آژانسی دیگر دارند باید حتما با رضایت آژانس مبداء باشد در غیر اینصورت اتحادیه با وی برخورد خواهد کرد.

سلیمانی اعلام کرد:مدیران آژانسهای اتومبیل موظف هستند جهت ایجاد هر گونه شبهه ای در میان شهروندان چنانچه جهت گرفتن کرایه ای که طبق تعرفه مصوب نباشد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت:با توجه به مشکلات و عدم نظارت و رعایت نکردن یکسری از آژانسها در داخل شهر و روستاها انشاالله با همت و تلاش همه این عزیزان بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم چرا که با بررسی میدانی مشخص شده که بسیاری از آژانسها مکان مشخصی ندارند و  با آدرس داخل پروانه کسب مطابقت ندارد و یا اینکه بیشتر آژانس های مسافر بری در مکانی استیجاری هستند که مشکلات عدیده ای برای محل مورد نظر به وجود اورده که باعث بار ترافیکی سنگینی در داخل شهر شده است که نیاز است با برنامه ریزی منظم و قانونی با ادارات مربوطه و پلیس راهور و اداره اماکن نیروی انتظامی هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

نائب رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه استان کرمانشاه گفت:برابر برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه آژانسها مکلف اند همچون تاکسی ها(هر راننده یک کد)شهر اقدام به گرفتن کد و شطرنجی کردن خودروهای خود نمایند در غیر اینصورت با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سلیمانی همچنین خطاب به مدیر آژانسهای اتومبیل کرایه اعلام کرد:با توجه به حضور آژانسها در محله های شهر تقاضامندیم از افراد سودجو و غیره در محل دفتر آژانس جدا خودداری به عمل بیاورند که در صورت شکایات و یا مشاهده افراد غیره برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست با همکاری بیشتر با این قشر زحمتکش اگر پیشنهاد و یا انتقاد و شکایاتی در این خصوص دارند با تلفن۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۴۶۱۲۵۱۱۲ واحد بازرسی و نظارت اصناف پاوه در میان بگذارند.

سروان عبدی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه در این دیدار اعلام کرد که تمامی آژانسهای اتومبیل کرایه موظف هستند که دارای کدشناسایی،تابلوی آژانس معتبر،شطرنجی کردن خودرو را مورد تاکید قرار داد و افزود:با آژانسهایی که این موارد را رعایت نکند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

وی در ادامه ضمن حمایت از مصوبات صورت گرفته اعلام کرد:چنانچه خودرویی که تمام موارد بالا را رعایت کرد اما اقدام به دودی کردن ماشین خود اقدام کند پلیس راهور مانع از فعالیت وی می باشد.

 

عبدی اعلام کرد:در طول سال جاری گشتهای مشترکی با نماینده اتحادیه و ادارات مربوطه به طور نامحسوس بازرسی به عمل خواهد آمد،همچنین مدیران آژانسهای اتومبیل کرایه از به کارگیری افراد مجرد و فاقد صلاحیت جدا خودداری کنند و از همه آنان درخواست نمود نکات راهنمایی و رانندگی را در محل دفتر آژانس رعایت کنند و باعث مشکلات ترافیکی نشوند.

 

2 پاسخ برای “داشتن کد فعالیت برای آژانس های اتومبیل کرایه پاوه الزامی است/لزوم توجه شهروندان به استفاده از خودروهای شناسنامه دار

  • شهروند در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    باتوجه به اینکه آژانسهای سطح شهر بیشتر از تاکسی های شهر می باشند ودر حال خدمتگزاری به شهر وندان مس باشند پیشنهاد می گردد در جایگاه سی ان جی پمپی هم برای آنها تعریف گردد در صورتی که علامت مشخصه داشته باشند واز مسول اتحادیه هم آقای سلیمانی کمال تشکر وقدر دانی دارم

  • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    سلام خواستم از اقای سلیمانی بپرسید این اتحادیه فقط بر پاوه نظارت داره یا اتحادیه کل شهرستان می باشد چون بعضی اژانس ها تا ۳۰ تا راننده دارند