س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 10:03

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس نوسود/تصاویر

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس نوسود/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهرداران و شوراهای اسلامی شهر های نوسود و نودشه و مسئولین ادارات بخش در سالن کانون دانش نوسود و با مشارکت دانش آموزان ورزشکار مدارس نودشه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهرداران و شوراهای اسلامی شهر های نوسود و نودشه و مسئولین ادارات بخش در سالن کانون دانش نوسود و با مشارکت دانش آموزان ورزشکار مدارس نودشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در سخنانی هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را شناسایی استعداد ها ی بالقوه ورزشی دانش آموزان،مشارکت در کار گروهی،تقویت هویت ملی و اسلامی دانش آموزان،ایجاد شادابی و نشاط درمدارس،توسعه و ترویج فرهنگ ورزشی در مدارس، ایجاد انگیزه و تقویت حس مسئولیت پذیری و تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان عنوان کرد.

 

منصور وهابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تحصیل ،تهذیب و ورزش را سه مؤلفه مهم و با اهمیت برای دانش آموزان دانست و خواستار توجه جدی دانش آموزان به کسب علم و دانش ،تهذیب نفس و آراسته نمودن خود به فضائل اخلاقی در کنار ورزش شد.

گفتنی استن در این مراسم دانش آموزان با رژه رفتن و روشن کردن مشعل المپیاد و هم چنین اجرای حرکات نمایشی جذاب رسماً برنامه های المپیاد را آغاز کردند.