ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:41

اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه

اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه: روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه در اطلاعیه ای اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه را اعلام کرد . آشنا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانگونه که اطلاع دارید ،در هفته دفاع مقدس مسابقات مختلفی با همکاری رسانه […]

به گزارش سلام پاوه: روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه در اطلاعیه ای اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه را اعلام کرد .

آشنا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانگونه که اطلاع دارید ،در هفته دفاع مقدس مسابقات مختلفی با همکاری رسانه های شهرستان در کتابخانه های عمومی پاوه برگزار گردید از جمله این مسابقات می توان به مسابقه نقاشی کودکان زیر ده سال با موضوع دفاع مقدس و مسابقه اطلاعات عمومی دفاع مقدس در اورامانات  اشاره داشت .

وی افزود : بعد از بررسیها و قرعه کشیهای صورت گرفته از بین شرکت کنندگان افراد برنده مشخص شده و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه در نظر دارد روز سه شنبه مورخ ۹ آبان ماه ۱۳۹۶ در محل کتابخانه وحدت جوایز در نظر گرفته برای این عزیزان را تقدیمشان نماید.

بر همین اساس اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه به شرح ذیل است :

پاوه 
۱- مریوان رحمانی
۲- نبی احمدی
۳- امید صفری
۴- شیما قادرپناه
۵- نگین مرادی
۶- قانع حسین زاده

باینگان 

۱- حکمت فرشید
۲- آرش صدیقی نیا
۳- ناهید مرادی

نودشه

۱- رامیار محمودی
۲- اقبال فتاحی
۳- هلمت رشیدی
۴- مهیار لطفی

اسامی برندگان مسابقه نقاشی زیر ۱۰ سال

۱ – تارا سلیمی
۲ – مهسا صلاحی
۳ – سونیا حسنی
۴ – سایا ایوب زاده
۵ – شنیان نوری
۶ – آیلار کرمی

اسامی برندگان مسابقه نقاشی رده سنی زیر ۷ سال

۱ – نادیا رستم پور
۲ – سارینا احمدی
۳ – کانی دلیری
۴ – دینا فتاحی
۵ – طهورا محمدی
۶ – ویانا غلامی

مسئول روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه در پایان نیز گفت : اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه به مناسبت سی و نهمین سالگرد حماسه شهدای هشتم ابان ۵۷ پاوه عضویت علاقمندان به ثبت نام در کتابخانه های عمومی شهرستان را در روز ۸ آبان ۱۳۹۶رایگان اعلام نمود.

 

10 پاسخ برای “اسامی برندگان اولین دوره مسابفه کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس شهرستان پاوه

  • جوابیه در تاریخ آبان 15, 1396 گفت:

    سلام و خسته نباشید ببخشید آقای کارشناس من تا آخر لحظه همراه بچم حضور داشتم تعدا بچه ها اصلا زیاد نبود نمی دونم بعدا این نقاشی های زیادی که شما می فرمایید کجا اضافه شد جمعا شاید به ۲۵ نفر هم نرسیدن و ضمناً اگه پارتی نشده چرا بچه های دو مسول کتابخانه دختر ریس ارشاد….‌‌‌ و جز برندگان بودن شما واقعاً نمی دونستین کین این افراد؟؟؟؟؟؟
    خواهشاً مردم رو …. فرض نکنید.

  • باینگان در تاریخ آبان 14, 1396 گفت:

    ما هم شرکت می کنیم ولی برنده نمی شویم باند بازی است

  • باینگان در تاریخ آبان 11, 1396 گفت:

    آفرین بر کتابخانه باینگان و با مدیریت آن

  • كارشناس نقاشي در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

    با سلام به همه نظر دهندگان مسابقه نقاشی من شخصا تمام نقاشی بچه هارو نگاه کردم و بدون هیچ شناختی نظر دادم و کسی رو در اولویت انتخابم قرار ندادم وتمام نقاشی هارو به دسته سنی تقسیم بندی کردم وهر کدام از برندگان لیاقت برنده شدن رو داشتن انتخاب کردم چون تشخیص دادم حاصل تلاش خود بچه ها بوده نه والدین ونه اطرافیان
    و مطمنن خط بچه با بزرگ سال قابل تشخیص
    ودر مورد برندگان باید بگم که قرار بود تعداد کمتری از شرکت کنندگان انتخاب بشن ولی به دلیل اینکه نقاشی های زیادی از بچه ها زیبا بود تعداد برندگان رو بالا بردیم و نقاشی خیلی از بچه ها خوب کشیده شده بود ولی ارتباطی با موضوع نداشت ومتاسفانه انتخاب نشدن

  • باینگان در تاریخ آبان 8, 1396 گفت:

    آفرین بر زحمات آقای رحمانی باید مدیر کل از زحمات ایشان با خبر باشدتشکر می کنیم موفق و موید و منصور باشید

  • باینگان در تاریخ آبان 8, 1396 گفت:

    تشکر می کنیم از زحمات بی دریغ ماموستا ملا ادریس رحمانی واقعا” فردی زحمتکش و دلسوز است خواهشمند است کتابخانه باینگان دور است نزدیک اگر باشد استقبال بیشتری را داردکتابخانه باید وسط شهر باشد وقتی نگاه کردم باینگان ۳ نفر داشت و پاوه ۶ نفر جای سوال است باید پاوه اگر مقایسه کنید ۲۰ نفر باید برنده داشت . تشکر از آقای رحمانی

  • شهروند در تاریخ آبان 7, 1396 گفت:

    چه قرعه کشی خوبی همش ستاره دارها و بچه های مسولیت انتخاب کرده البته پاوه تا بوده همین بوده ولی کاش دیگه دنیای کودکانشان رو واردش نکنیم.

  • همشهری در تاریخ آبان 7, 1396 گفت:

    با توجه به اعلام برندگان دیگه واسه چی مسابقه برگزار کردین از اول بین خودتون جوایزو تقسیم می کردین بچه های مردمم تو زحمت نمی داختین.

  • شرکت کننده در تاریخ آبان 7, 1396 گفت:

    با سلام
    پسر من یکی از شرکت کنندگان این مسابقه بود با اینکه ۹ سالشه چندین تابلو نقاشی کشیده و بارها برنده مسابقات شده اما با اعلام برندگان متاسفانه جایش را بچه های خود مسولین کتابخانه گرفتن دختر خانم کتابدار کنار ما بود با زور مادرش یک گل لاله کج و کوله کشید که حتی رنگش هم نکرد کاش نقاشی برندگان رو هم میزاشتین تو سایت تا مردم هم ببینن حالا منظور من به خاطر جایزه نبود که حتی اگرم یه ملیارد هم بود حیف بچه خودتون و دنیایش که از حالا با واژه پارتی داشتن مواجه شده

    • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1396 گفت:

      به شما حق می دهم که اینگونه تصور کنید .اطمینان داشته باشید در انتخاب برندگان هیج یک از کتابداران نقشی نداشته اند . و کار ارزیابی را کارشناس هنری انجام داده اند . انتقاد شما متوجه ایشان است .