ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:48

افتتاح شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر/ گزارش تصویری

افتتاح شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جوانرود صبح امروز در منطقه بیا شوش این شهرستان افتتاح شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت […]

به گزارش سلام پاوه : شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جوانرود صبح امروز در منطقه بیا شوش این شهرستان افتتاح شد.
 افتتاح شهرک صنعتی جوانرود
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت کشور صبح  امروز در آیین افتتاح شهرک صنعتی جوانرود به ظرفیت های منطقه اورامانات برای تولید و تجارت اشاره کرد و افزود: در بازدید که سه ماه گذشته از منطقه داشتیم با توجه به این ظرفیت بر لزوم پیگیری جدی احداث شهرک صنعتی جوانرود تاکید داشتیم که در کمتر از سه ماه محقق شد.
مهندس علی یزدانی اظهار کرد : شهرک صنعتی جوانرود ۱۶ سال پیش مصوب شده بود که تا چند ماه پیش هیچ چیزی جز یک تابلو نداشته که امروز به نتیجه رسیده است.
مدرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور اضافه کرد : این آمادگی را داریم که در صورت وجود متقاضی شهرک صنعتی جوانرود را توسعه دهیم.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت به مشوق های برای حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: درصد حق انتفاع را به عنوان مشوق برای سرمایه گذاران قرار دادیم و ۲۵ درصد مابقی نیز به صورت اقساط دریافت خواهد شد.
یزدانی افزود: پنج درصد به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و بعد از شش ماه تا یکسال تنفس مابقی مبلغ در ۴۸ ماه اقساط دریافت می شود.افتتاح شهرک صنعتی جوانرود
وی بر تشکیل کارگروهی برای حمایت از سرمایه گذاری و صادرات تاکید کرد و اظهار کرد: با تشکیل این کارگروه می توانیم شاهد رونق شهرک ها صنعتی و رونق تولید درمنطقه باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح شهرک صنعتی جوانرود، گفت: شهرک صنعتی جوانرود مصوبه سال ۱۳۸۰ هیات دولت را دارد، اما ۱۶ سال کاری برای آن انجام نشده بود.
بیژن کردستانی با اشاره به بازدید تیر ماه علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکید بر بهره برداری از شهرک صنعتی جوانرود ظرف سه ماه، گفت: با تسریع در احداث این شهرک، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
وی مساحت زمین در اختیار شهرک صنعتی جوانرود را ۴۳ هکتار اعلام کرد که فاز عملیاتی آن ۱۳٫۵ هکتار است.
کردستانی گفت: ۲۵ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت ها نظیر آب، برق، روشنایی، جاده و فضای سبز این شهرک هزینه شده است.
وی با بیان اینکه متقاضیان زیادی برای استقرار در شهرک صنعتی جوانرود داریم، گفت: تاکنون یک مورد انعقاد قرارداد نیز داشته ایم.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه به منظور تشویق سرمایه گذاران زمین های شهرک صنعتی جوانرود با تخفیف ۷۵ درصدی به متقاضیان واگذار می شود.
شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت : متاسفانه شهرک های صنعتی در اورامانات پیشرفت مناسبی نداشته اند.
وی پیشرفت فیزیکی شهرکهای صنعتی در اورامانات را بسیار ناچیز دانست و گفت : شهرک صنعتی پاوه ۵ درصد ، جوانرود صفر درصد و ثلاث باباجانی نیز یک درصد بوده است که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و حضور معاون محترم وزیرصنعت ، معدن و تجارت کشور و دستور ویژه ایشان اقدامات قابل قبولی برای حل مشکلات این شهرک ها صورت گرفته است .
نادری افزود: قطعا مسئولانی که فقط شعار دهند مورد قبول ما نیستند و انتظار داریم با توجه به بیکاری و مشکلات عدیده در اورامانات مسئولان توجه ویژه ای به توسعه زیر ساختها از جمله شهرک های صنعتی داشته باشند .
وی پرداخت تسهیلات کم بهره ، رفع مشکلات آب شهرک صنعتی پاوه ، واگذاری زمین به طرحهای صنعتی و کارگاهای با تخفیف مناسب را از جمله دستاورد های سفر معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به اورامانات دانست.
آرش لهونی فرماندار جوانرود نیز در مراسم افتتاحیه شهرک صنعتی جوانرود گفت : این شهرک ۱۶ سال پیش مصوب شد که پس از بازدید چند ماه پیش معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و پیگیری های مسئولان سرانجام با تلاشهای فراوان افتتاح شد.
وی با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان جوانرود گفت : سالانه بیش از ۱ میلیون نفر گردشگر تجاری از شهرستان جوانرود بازدید می کنند و این از جمله پتانسیل های این شهرستان برای توسعه می باشد که امیدواریم جوانان شهرستان با روی آوردن به مقوله های صنعتی باعث رونق این شهرک صنعتی شوند.
گزارش و عکس : فرهاد صالحی ، صهیب زربان
افتتاح شهرک صنعتی جوانرود
افتتاح شهرک صنعتی جوانرود

6 پاسخ برای “افتتاح شهرک صنعتی جوانرود با حضور معاون وزیر/ گزارش تصویری

  • کوروش در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    ولا شهاب نادری فعال هستششش و داره خدمت میکنه..دوره بعد هم نماینده سسس ان شالله

  • شهروند در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    این همه آدم ویک تابلوی خالی
    کارخانه فولاد . خودروسازی. پتروشیمی .سیمان . کدام یک از این صنایع در این شهرک وجود دارد.احتمالا کیک و کلوچه یا ماست و دوغ .اورامانات یک عالمه آب دارد و می تواند مرکز باغداری ایران گردد اما آب را بردند ویک تابلوی خالی تقدیم مردم شد

  • محروم در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    جناب ناشناس صداها وزیزو و وزرا آمدن منطقه کدام کار کدام پیشرفت کدام خروجی جناب نماینده متاسفانه سواد وقدرت بیان ندارد و نمی تواند وزیران رو خوب توجیه نماید یا تشکر از کاک فرهاد عزیز

  • ناشناس در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    والا معاون وزیر و وزیر نموند که نیارش اورامانات…واقعا دیگه داره نشون میده که شهاب نادری همون فرزند اوراماناته

  • هورامانه کم در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    درود بر کاک آرش لهونی شیر مرد پاوه وهورامان سپاس فراوان از کاک فرهاد

  • Rezvon در تاریخ آبان 4, 1396 گفت:

    باسلام
    بنظرم نماینده فعلی اورامانات خیلی فعالتر از نمایندگان ادوار ظاهر شده