پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 05:23

مرتفع ترین رستوران پاوه شروع به کار کرد/دیوه خانی ده ره نیشه آماده پذیرایی از مهمانان/ عکس

مرتفع ترین رستوران پاوه شروع به کار کرد/دیوه خانی ده ره نیشه آماده پذیرایی از مهمانان/ عکس

به گزارش سلام پاوه : امروزه در کش و قوسهای زندگی روزمره بدون شک وجود اماکنی آرام و زیبا برای دور هم بودن و بهره مندی از فضای زیبا با چشم اندازهایی آرامش بخش می تواند محفلی جذاب و صمیمی برای دور هم بودن خانواده ها باشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : وجود اماکن […]

به گزارش سلام پاوه : امروزه در کش و قوسهای زندگی روزمره بدون شک وجود اماکنی آرام و زیبا برای دور هم بودن و بهره مندی از فضای زیبا با چشم اندازهایی آرامش بخش می تواند محفلی جذاب و صمیمی برای دور هم بودن خانواده ها باشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : وجود اماکن تفریحی و گردشگری و بخصوص زیر ساختهایی همچون مهمانسراها و هتل ها و رستوران ها از از جمله نیازهای اساسی برای توسعه گردشگری در یک شهر زیبا می باشد.

شهرستان پاوه با تمامی زیبایی های منحصر به فردش که همیشه کانون توجه گردشگران بوده است نیازمند زیرساختهای مناسبی برای جذب گردشگران می باشد. رستوران های هر شهر یکی از مهمترین پاتوق های هر شهروند و یا گردشگران آن شهر است. از رستوران های شیک و مدرن گرفته تا رستوران های سنتی و روستورانهایی که شاید از آنها تنها یک خاطره باعث شده تا مشتری ها مجذوبش شوند. شهرت یک رستوران گاهی در فضای آن، گاهی در غذایش و گاهی در مشتری و یا حتی خاطراتش است.

 

در این راستا باخبر شدیم رستوران رستوران دیواخان دره نیشه با مدیریت عبدالسلام اقبالی در دامنه کوههای زیبای پاوه و در ارتفاع جاده کمربندی پاوه مدتی است آغاز به کار کرده است.

 

نمایی منحصر به فرد، سنتی و زیبا با معماری خاص در مکانی آرام با داشتن فضای مناسب برای پارک خودرو و داشتن چشم اندازی بسیار دیدنی و شاید کم نظیر آماده ارائه سرویس به گردشگران و شهروندان می باشد.

مدیر این رستوران در این باره گفت : در راستای کمک به توسعه گردشگری پاوه و ایجاد فضایی زیبا و آرام برای گردشگران و شهروندان رستوران دیواخان دره نیشه پاوه جهت ارائه خدمات ویژه آماده راه اندازی شده است.

 

عبدالسلام اقبالی افزود : در این رستوران از بهترین و باتجربه ترین کادر آشپزی و امکانات برای ارائه غذاهای با کیفیت و با قیمت مصوب صنفی استفاده شده است .

 

وی از تمامی گردشگران و شهروندان خواست با حضور در این رستوران تجربه ای به یاد ماندنی همراه با چشم اندازهایی زیبا از پاوه را تجربه کنند.

 

رستوران بالاخانه ی دره نیشه واقع در کمربندی پاوه می باشد که در نوع خود منحصر به فرد است فضای سنتی و زیبای داخل آن ، بهره گیری از معماری خاص منطقه و وسایل قدیمی و زیبا با چشم اندازی بسیار زیبا با ارائه غذاهای باکیفیت و با قیمت مناسب پذیرایی گردشگران و شهروندان می باشد.

 

تصاویر خود گویایی همه چیز است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 پاسخ برای “مرتفع ترین رستوران پاوه شروع به کار کرد/دیوه خانی ده ره نیشه آماده پذیرایی از مهمانان/ عکس

  • زد در تاریخ خرداد 14, 1398 گفت:

    ما ۳ دور چرخیدیم اینجارو پیدا نکردیم، حتی محلی ها نمیشناختن. اصلا آدرس درست درمون نیست. نه تابلو و نه نشونی داره.

  • ستاره ايزدي در تاریخ فروردین 15, 1398 گفت:

    سلام
    من اومدم تا دره نیشه متاسفانه پیدا نکردم رستوران رو
    از اهالی هم پرسیدم کسی نمیدونست

  • دیواخانو پاوەی در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    بەرزتەرین ڕستورانو شاروپاوەی دەسێش پەنە کەرد.
    ئی سفرەخانەوێمانە جە جادەو گێڵاو ویاری(گردشگری) دەرەنیشەو شارو پاوەی، بە سەرپەرەستی ” عەبدۆسەلام ئێقباڵی جە یاگێ وەش وبێ وێنە ئامادٚەو پەزیرایی وخزمەت بە مێمانە وەشەویس وتوریست ئێرانی و
    بەر ئێرانی(خارجی) وهەرپاسە هەم شاریانو پاوەیەن.

    ئی ڕستورانێ جە وەشتەرین یاگێو شارو پاوەی
    مەرزیانەرە ودیدگای عالیەن پەی چەم وستەو و تەماشاو شارو پلەکانی پاوەی.

    نیشانی:پاوە-جادەو گێڵاویاری(گردشگری)-کەشو دەرەنیشەی-سفرەخانە وێمانەو دیواخانی.

    سەرکاری(مدیر):عەبدۆسەلام ئێقباڵی

    نیشتەی وەش و بەحەز جە دیواخانو پاوەی پەی گردو مێمانا،تایوەت هەم شاریانی پاوەیی ئاواتەوازێنمێ.
    {ڕستورانو دیواخانو پاوەی}

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1396 گفت:

    عالیه. دستتون درد نکنه. من هم با یکی از کامنت ها که پیشنهاد جایگزینی چراغ های پله ها با فانوس رو داده بود بسیار موافقم. هم آلودگی بصری ایجاد نمیکنه و هم با زمینه سنتی رستوران هماهنگی داره. فکر میکنم تعداد کمی فانوس کفایت کنه.

  • فرهنگی در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

    خوشا بحالتان

  • پاوه ای در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

    بهتره یه تابلو هم سر خیابان براش بزنن کسی نمیدونه رستورانه

  • آبان در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

    تبریک و احسنت به شما که این مکان زیبا را احداث نمودید
    با آرزوی موفقیت بیشتر

  • شهروند در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

    با تبریک به آقای اقبالی به خاطر سرمایه گزاری و ساخت این مکان زیبا چون این مکان بر اساس معماری گذشته منطقه است نصب این چراغ های مدل جدید سنتی بودن آن را زیر سوال می برد ولی اگر به جای این چراغ های مدل جدید بر روی پله های ورودی از فانوس (برقی که در بازار موجود است ) استفاده می کر دید زیبا تر بود به هر حال عرض خسته نباشید داریم خدمت شما برادر محترم

  • سیاوش قادری در تاریخ آبان 2, 1396 گفت:

    ماشالله . آفرین به این سلیقه. امیدوارم که موفق و پیروز باشید.